خبرگزاری کار ایران

تصمیم جنجالی کاپیتان منچستر؛ حضور در تیم دشمن

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۳۱۸

وین رونی گفته که به‌زودی درباره آینده‌اش تصمیم خواهد گرفت. او همچنین به این اشاره کرده که شاید به اورتون برگردد.

به گزارش ایلنا، بهترین گلزن تاریخ منچستریونایتد این تیم را در تابستان، پس از 13 سال ترک خواهد کرد. حضور او در فینال لیگ اروپا به عنوان بازیکن ذخیره، احتمالا آخرین بازی رسمی او برای این تیم بود.

رونی 31ساله گفته که چندین پیشنهاد دارد و تصمیمش را کم و بیش گرفته است. او البته تصمیم نهایی‌اش را پس از صحبت با خانواده‌اش در تعطیلات خواهد گرفت. پل استرتفورد، ایجنت او در زمستان به چین سفر کرد و با چینی‌ها مذاکره کرد. گفته می‌شود آنها سرسختانه رونی را می‌خواهند. چند باشگاه در لیگ برتر و MLS هم به دنبال جذب این بازیکن هستند.

رونی گفته: «پیشنهادهای زیادی روی میز است، هم در انگلیس و هم در خارج. همانطور که مربی قبلا گفته، او می‌خواهد که من بمانم اما من باید تصمیمی فوتبالی بگیرم و این کار را خواهم کرد. این کار را در چند هفته آینده، زمانی که در تعطیلات با خانواده‌ام هستم انجام خواهم داد.»

رونالد کومان، مربی اورتون گفته شاید رونی را به اورتون برگرداند. در این صورت احتمالا روملو لوکاکو راهی یونایتد خواهد شد. البته رونی در صورت پیوستن به اورتون باید حاضر شود که از دستمزد هفتگی‌اش 100هزار پوند کم شود. رونی هم گفته که در انگلیس به جز یونایتد تنها برای اورتون بازی خواهد کرد. او در تابستان 2004 بود که اورتون را با قراردادی به ارزش 27 میلیون پوند به مقصد یونایتد ترک کرد.

رونی می‌گوید: «من برای دو باشگاه لیگ برتری بازی کرد‌ه‌ام و در لیگ برتر، تنها برای این دو باشگاه بازی خواهم کرد.»

رونی در این فصل رکورد سر بابی چارلتون در زمینه گلزنی را شکست اما جایگاهش را در ترکیب ثابت یونایتد از دست داده است. رونی در 64 مسابقه یونایتد در این فصل، تنها در 26 بازی در ترکیب ثابت قرار گرفت و 8 گل هم زد. او در فینال لیگ اروپا برابر آژاکس هم در دقیقه 89 به میدان رفت. رونی همچنین به فهرست اخیر تیم ملی انگلیس هم دعوت نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز