خبرگزاری کار ایران

سپاهان این بار هم آبی‌ها را ناکام خواهد گذاشت؟

ستاره جذاب نقل و انتقالات در انتظار پیشنهاد استقلال

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۳۲۳

ستاره جذاب نقل و انتقالات در انتظار پیشنهاد استقلال لژیونر سابق فوتبال ایران که بعد از نیم فصل حضور ناموفق در لیگ ترکیه به ایران بازگشته است، اکنون در انتظار پیشنهاد استقلال است.

به گزارش ایلنا، سجاد شهباززاده با وجود آنکه چند پیشنهاد مناسب دارد اما همچنان منتظر بازگشت به استقلال است. مهاجم سابق آبی‌ها به خاطر علاقه علیرضا منصوریان بود که لیگ ترکیه را ترک و قراردادش را در نیم‌فصل با آلانیا اسپور فسخ کرد اما به دلیل مشکلات به‌وجود آمده مجبور شد یک نیم‌فصل را در نفت با علی دایی سپری کند و حالا با پایان یافتن فصل، او منتظر بازگشت به باشگاه سابق خود است.

در این میان چند پیشنهاد جذاب هم به سجاد رسیده اما در حالی که به نظر می‌رسد دایی نیز خواهان جذب این بازیکن برای سایپا شده، او تمایل به بازگشت به تیم سابق خود که خاطرات خوبی از آن در ذهن دارد، مانده است. دیگر پیشنهاد جذاب برای این مهاجم از سپاهان رسیده است؛ تیمی که در فصل جدید پیشتاز نقل و انتقالات شده است و با توجه به مصدومیت رباط صلیبی مسعود حسن زاده، خواهان جذب این مهاجم گلزن است.

باید دید علیرضا منصوریان در این راه او را به جمع شاگردان خود خواهد پذیرفت یا گلزن دیدار قهرمانی جام حذفی باید در فصل آینده در تیم دیگری به فوتبال خود ادامه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز