خبرگزاری کار ایران

رقابت سه‌گانه‌ی گواردیولا-کونته-مورینیو/ نبردهای اصلی

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۴۹۸

مورینیو و گواردیولا در خط دفاعی مشکل دارند و همین هزینه‌ی آنها را بالا می‌برد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رقابت بین سه مربی مطرح لیگ برتر وارد روزهای جذاب و سرنوشت‌سازی شده است. گوادریولا، کونته و مورینیو که مربی سه باشگاه متمول لیگ برتر هستند جنگ پیچیده و چندجانبه‌ای برای خرید بازیکنان سرشناس فوتبال اروپا آغاز کرده‌اند که تا به این جای کار برتری با گواردیولا و منچستر سیتی بوده است. او خونسردانه و بدون سر و صدا کار خود را می‌کند و خرید برناردو سیلوا گام بزرگی برای پیش افتادن از مورینیو بود.

از سوی دیگر گواردیولا روی گزینه‌های دفاعی مورینیو هم دست گذاشته است و خواستار استخدام کایل واکر نیز شده است.

مورینیو هم در چند تلاش بزرگ روی گزینه‌های کونته دست گذاشت. افرادی چون موراتا، ون دایک، کوادرادو، ماتیچ و... از این دست محسوب می‌شوند.

بودجه‌ای که مالکان منچستر یونایتد برای فصل نقل و انتقالات در نظر گرفته‌اند بسیار بیشتر از دو رقیب است و این می‌تواند رقابت را در فصل بعد نزدیک‌تر کند. یونایتد در فصل نقل و انتقالات 300 میلیون یورو هزینه خواهد کرد که رقمی شگفت‌انگیز است. در آن سو چلسی و منچستر سیتی 200 میلیون یورو خرج خواهند کرد.

مورینیو و گواردیولا در خط دفاعی مشکل دارند و همین هزینه‌ی آنها را بالا می‌برد. گواردیولا پیشتر نیز اعلام کرده بود که خریدهای اصلی وی مدافعان خواهند بود. در آن سو چلسی در فاز تهاجمی دست به کار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز