خبرگزاری کار ایران

عشوری در گفت‌وگو با ایلنا

دوست داشتم در تراکتورسازی بمانم ولی نشد/ مشغول بررسی پیشنهاداتم هستم

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۵۳۱

هافبک فصل گذشته تراکتورسازی به دلیل خروج نامش از فهرست این تیم نمی‌تواند قراردادش را تمدید کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مشکلات باشگاه تراکتورسازی ظاهراً تمامی ندارد و هر روز یک خبر دیگر در مورد جدایی بازیکنان این تیم منتشر می‌شود.

پس از جدایی قطعی ادینیو و کرار از جمع نفرات این تیم، به نظر می‌رسد سینا عشوری هم نمی‌تواند قرار داد خود را تمدید کند و باید به تیم دیگری برود.

عشوری که به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی با دوری طولانی مدت از فوتبال روبرو شده بود نامش از فهرست نفرات تراکتورسازی خارج شد و پس از آن محرومیت این باشگاه توسط فیفا ابلاغ شد و دیگر امکان اضافه شدنش به این فهرست وجود نداشت.

با این وجود و با توجه به محرومیت احتمالی سرخپوشان تبریزی از جذب سهمیه آزاد، این بازیکن باید مقصد جدیدی برای آینده فوتبال خودش انتخاب کند.

عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: متاسفانه شرایط به شکلی رقم خورده است که برخلاف میلم باید از تراکتورسازی جدا شوم. من خیلی دوست داشتم در این تیم بمانم و برای آمدن به تبریز 300 میلیون به ذوب‌آهن دادم و رضایت‌نامه‌ام را گرفتم. خیلی دوست داشتم مدت مصدومیت خودم در تراکتورسازی را جبران کنم ولی امکانش نیست.

وی افزود: از چند تیم پیشنهادات خوبی دارم که مشغول بررسی آنها هستم و یکی از این پیشنهادات از یک تیم بزرگ تهرانی است. به زودی تیم فصل‌آینده خودم را معرفی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز