خبرگزاری کار ایران

زوم رسانه های قطری روی پرسپولیس - لخویا

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۷۲۸

جدال لخویا برابر پرسپولیس به شدت مورد توجه رسانه های قطر قرار گرفته و آنها نمی‌خواهند سومین نماینده کشورشان نیز به دست یک ایرانی حذف شود.

به گزارش ایلنا، رسانه‌های قطری نوشته‌اند تیم لخویا در دیدار رفت مقابل پرسپولیسی‌ها اشتباهاتی داشت، اشتباهاتی که چیزی نمانده بود تا دروازه این تیم را باز کند، آنها باید خود را به مرز آمادگی کامل برسانند تا از سد تیم ایرانی عبور کنند و سپس با شانس احتمالی خود، به یک قرعه راحت در مرحله بعد برخورد کنند.
قطری‌ها معتقدند آنچه در تهران اتفاق افتاد نباید در دوحه نیز تکرار شود تا باعث صعود حریف شان شود. آنها می‌گویند نماینده کشورشان از نظر فنی و اخلاقی و همینطور سرمایه گذاری و... در سطح بالایی قرار دارد و حالا می‌تواند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
البته قطری‌ها به دلیل دیگری نیز تلاش خود را برای حضور در مراحل بعدی کرده‌اند، آنها تمایل دارند با برگزاری دیگر بازی‌های خود به نوعی روی تیم سرمایه گذاری کنند و با حضور بیشتر در لیگ قهرمانان تجربه بین‌المللی بازیکنان خود را بالا ببرند.
آنها این روزها تبلیغاتی را از سرگرفتند تا با توجه به اینکه در ماه رمضان به سر می‌بریم هواداران شان نیز به ورزشگاه جاسم بن حمد باشگاه السد بیایند و به تشویق تیم بپردازند تا بدین ترتیب انگیزه بازیکنان این تیم بالا برود.
رسانه‌های قطری نیز این روزها به تشویق تیم خود می‌پردازند و معتقدند با توجه به اینکه در پنج دوره حضور لخویا در آسیا، این تیم دو بار توانسته از گروه خود بالا بیاید، آنها لیاقت حضور در مرحله بعدی را دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز