خبرگزاری کار ایران

انریکه: ممکن است سراغ ورزش دیگری بروم

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۷۳۴

سرمربی اسپانیایی که به همراه بارسلونا کوپا دل ری را فتح کرد و آخرین جامش به همراه این تیم به دست آورد،‌ در مورد آینده‌اش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا،‌ لوئیس انریکه مربی بارسلونا بعد از پیروزی 3 بر یک تیمش برابر آلاوس و قهرمانی آن در جام حذفی اسپانیا گفت که هنوز هیچ برنامه‌ای برای بازگشت به دنیای فوتبال ندارد.

انریکه 47 ساله که نهمین جام خود در دوران 3 ساله سرمربیگری‌اش در جمع آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا را گرفت، در نشست خبری پایان بازی به خبرنگارانی که از او درباره آینده‌اش سوال پرسیدند گفت: «نمی‌دانم در آینده چه کار خواهم کرد. من هیچ احتمالی را رد نمی‌کنم. شاید حتی رشته ورزشی‌ام را هم عوض کردم.»

انریکه با اشاره به رقابت شانه‌به‌شانه‌ای که تیمش در این فصل لالیگا با رئال مادرید داشت، ادامه داد: «رقابت بین دو تیم سالم بود. چنین رقابتی باید وجود داشته باشد و مهم‌ترین چیز این است که شما به پوشیدن پیراهن تیم‌تان افتخار کنید و هر کاری از دست‌تان ساخته است برایش انجام دهید.»

آلاوس برای مقطع کوتاهی هواداران بارسلونا را از بابت به هم خوردن جشن قهرمانی‌شان نگران کرد و آن زمانی بود که تئو هرناندس گل نخست بارسلونا که توسط لیونل مسی به ثمر رسید را پاسخ داد. هرچند در ادامه گل‌های نیمار و پاکو آلکاسر پیروزی را به نام شاگردان انریکه رقم زد.

انریکه گفت: «آلاوس مثل همیشه بازی کرد. در بازی‌های فینال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و بازیکنان آلاوس هم با پاس‌های مستقیم‌شان موقعیت‌های خطرناک فراوانی خلق کردند. ما بیشتر به تنظیم ریتم بازی تمایل نشان دادیم و دو گل که قبل از پایان نیمه اول زدیم بسیار مهم بودند.»

انریکه که رابطه‌اش با خبرنگاران اسپانیایی در 12 ماه گذشته چندان جالب نبوده است، در پایان از بازیکنانش به خاطر اینکه در طول فصل سخت اخیر تمام تلاش‌شان را کردند، تشکر کرد.

او گفت: «من فقط می‌توانم حرفه‌ای‌‌گری را که از آنها در طول این سه سال اخیر دیدم تحسین کنم. این جام متعلق به همه است. بخصوص بازیکنانی که من دیدم چگونه با صد در صد توان‌شان تلاش کردند و تا جایی که می‌توانستند به خودشان فشار آوردند. من هم بدون شک هرچه در توان داشتم برای بارسلونا انجام دادم و هیچ کسی نمی‌تواند این موضوع را زیر سوال ببرد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز