خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی استقلال مقابل العین امارات

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۷۸۲

استقلال در حالی مقابل العین به میدان می‌رود که به احتمال زیاد ابراهیمی و نورافکن را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران از دور برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا امشب به مصاف العین خواهد رفت. آبی‌های تهرانی در این دیدار فرشید اسماعیلی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و آنها برای این دیدار مصدومی ندارند و تمامی بازیکنان در اردوی پیش از این دیدار حضور دارند.

ترکیب احتمالی آبی‌پوشان در این دیدار به شرح زیر است:

دروازه‌بان:

مثل تمام بازی‌های گذشته کاپیتان استقلال در این پست به میدان می‌رود و وظیفه حراست از دروازه این تیم را بر عهده خواهد داشت.

 

مدافعین میانی:

زوج برزیلی به احتمال زیاد مدافعین میانی استقلال در این بازی خواهند بود و کار سختی برابر مهاجمان العین خواهند داشت.

 

مدافع چپ:

با وجود اینکه زکی‌پور مشکلی برای بازی در این دیدار ندارد ولی به احتمال زیاد مثل بازی رفت مگویان در این پست بازی می‌کند و بعید است سرمربی استقلال دست به ریسک بزند.

 

مدافع راست:

در بازی رفت و در غیاب غفوری، حیدری در این پست به میدان رفت ولی با توجه به رفع مصدومیت وریا به احتمال زیاد به پست اصلی خود بر می‌گردد و حیدری یک خط جلوتر بازی می‌کند.

 

هافبک‌های دفاعی:

تجربه نشان می‌دهد منصوریان در استفاده از بازیکنانی که تازه از مصدومیت رها شده‌اند ریسک نمی‌‌کند و برای همین بعید است ابراهیمی در این بازی از ابتدا به میدان برود. نورافکن هم با وجود اضافه شدن به جمع آبی‌پوشان خسته است و برای همین به احتمال زیاد مثل بازی رفت فرشید باقری و مجید حسینی هافبک دفاعی استقلال خواهند بود.

 

هافبک راست:

اگر غفوری در پست دفاع راست برای استقلال به میدان برود حیدری یک خط جلو خواهد رفت و به عنوان هافبک راست در ترکیب تیمش قرار خواهد گرفت.

 

هافبک چپ:

مبهم‌ترین پست استقلال برای این بازی شاید هافبک چپ باشد. از میان گزینه‌های مختلف مثل قربانی و یعقوب و محسن کریمی به احتمال زیاد گزینه سوم به میدان می‌رود تا با سرعت خود ضد حملات آبی‌پوشان را شکل دهد.

 

مهاجم:

کاوه رضایی برای قرار گرفتن در این پست هیچ رقیبی ندارد و حتی اگر احتمال این وجود داشته باشد که آخرین بازی خودش را برای این تیم انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز