خبرگزاری کار ایران

زوج برزیلی نقش حیاتی در استقلال دارند؛

پاشازاده: عبدالرحمان را مهار کنیم کار العین تمام است

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۸۱۴

پیشکسوت استقلال عقیده دارد این تیم برای صعود از این مرحله باید در امارات دروازه العین را باز کند.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار استقلال مقابل العین اظهار داشت: بدون شک بازی سختی برای استقلال خواهد بود. پیروزی با یک گل در بازی رفت اندوخته قابل اطمینانی نیست و شاگردان منصوریان باید حواسشان جمع باشد که اتفاقی نیفتد که غافلگیر شوند.

وی افزود: امیدوارم امروز، روز خوب رحمتی باشد و بتواند مقابل حملات العینی‌ها ایستادگی کند. او نقش ویژه‌ای در بازی امروز خواهد داشت. همچنین زوج رابسون - پادوانی در این دیدار نقش تعیین‌ کننده دارند و با پر کردن عمق دفاع باید جلوی ضد حملات حریف را بگیرند.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: محوریت حملات العین روی حرکات عمر عبدالرحمان خواهد بود و باید ارتباط او با سایر بازیکنان قطع شود. اگر شاگردان منصوریان بتوانند این بازیکن را از جریان بازی خارج کنند حملات العین فلج می‌شود و کار این تیم تقریباً تمام است.

پاشازاده در مورد نتیجه بازی عنوان کرد: استقلال برای صعود از این مرحله نیاز به گلزنی در این بازی دارد. اگر بتوانند به گل برسند تیم صعود کننده خواهند بود ولی بدون گلزنی کارشان دشوار می‌شود. به نظر من نتیجه 1-1 در این بازی محتمل خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز