خبرگزاری کار ایران

باشگاه حدود ۵ میلیارد بدهکاری دارد؛

آخرین وضعیت سپیدرود در گفتگو با سرپرست سرخ‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۰۴۲

سرپرست تیم سپیدورد رشت درباره پاداش شهرداری به این تیم و شرایط سرخپوشان تازه لیگ برتری توضیحاتی را ارائه کرد.

علی بهارمست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره وضعیت فعلی سپیدرود رشت گفت: هیئت فوتبال استان گیلان مالکیت باشگاه را در اختیار دارد در حال مذاکره با چند خریدار هستند و امیدواریم تا تکلیف مالک جدید باشگاه طی چند روز آینده مشخص شود.

وی ادامه داد: با روی کارآمدن مدیریت جدید امیدواریم بدهی‌های قبلی ما پرداخت شود و مسئولین مربوطه به این قضیه رسیدگی کنند تا شاهد حضور موفق سپیدرود در لیگ برتر باشیم.

سرپرست سپیدورد درباره پاداش شهرداری رشت به این تیم اظهار داشت: شورای شهر روز گذشته در جلسه‌ای این پاداش را نهایی اعلام کردند و مدارک برای گذراندن روال عادی به فرمانداری اهداشده و سپس به شهرداری ابلاغ می‌شود تا شهردار محترم این پول را به حساب باشگاه واریز کنند.

وی افزود: سال گذشته شهرداری رشت و شورای شهر در زمینه سخت افزاری و هزینه‌های مربوط کمک حال ما بودند و در شرایط سخت تیم همواره همراه ما بودند.

بهارمست درباره ادامه همکاری علی نظر محمدی با این تیم عنوان کرد: قطعا گزینه‌ی اول سپیدرود آقای نظر محمدی است و ایشان با تیم همکاری می‌کنند تا با جذب بازیکنان جدید و حفظ ستاره‌های این تیم بتوانیم حضور موفقی درلیگ برتر داشته باشیم.

سرپرست سپیدرود تصریح کرد: بازی‌های لیگ برتر شرایط خاص خودش را دارد و سپیدورد با پشتوانه‌ی وسیع مردم و هواداران این تیم اگر شرایط سخت افزاری و پشتوانه مالی خوبی داشته باشیم قطعا در لیگ برتر ماندنی است. هیئت فوتبال در حال حاضر متولی تیم است و با مذاکرات آقای الماسخاله و حمایت‌هایشان امیدواریم بهترین اسپانسر برای این تیم انتخاب شود.

بهارمست درباره لیست ورودی و خروجی این تیم بیان کرد: گزینه‌ای مدنظر تیم قرار ندارد و اسمی مشخص نیست. حدود 5 میلیارد بدهی داریم و امیدورایم 70 درصد بازیکنانمان را حفظ کنیم و 30 درصد بازیکن جذب کنیم. اولویت ما جذب بازیکن بومی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز