خبرگزاری کار ایران

کولاکوویچ: مقابل سه تیم قهرمان به میدان می رویم

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۰۸۰

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در هفته نخست لیگ جهانی مقابل سه تیم قهرمان به میدان می رویم.

به گزارش ایلنا و به نقل از  فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ پس از برگزاری آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران افزود: امشب برای حضور در هفته نخست لیگ جهانی راهی ایتالیا می شویم و در آنجا با سه تیم قهرمان مسابقه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: در مورد نتایج نمی شود چیزی گفت و قولی نمی دهم، اما قول می دهم برای پیروزی و نتیجه خوب، مبارزه خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با ابراز رضایت از روند اردوها و دیدارهای تدارکاتی انجام شده، گفت: با این حال معتقدم که هنوز جا برای رشد بیشتر و پیشرفت وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه روی توانایی تمامی نفرات تیم ایران حساب ویژه ای باز کرده ام، ادامه داد: محمد موسوی‌ از ابتدا در فهرست بود و حتی در اردوهای مونته نگرو، لهستان و اسلوونی نیز با وجود مصدومیت کهنه حضور یافت، اما در نهایت تصمیم گرفت تا از تیم جدا شده و به درمان زانوی مصدومش بپردازد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران، افزود: محمدطاهر وادی نیز عملکرد خوبی در تمرینات داشت، اما تصمیم گرفتیم تا فرهاد سال افزون را در هفته نخست همراه داشته باشیم.

وی در مورد شرایط بازیکنان تیم ایران، عنوان کرد: از تکنیک خوب بازیکنان ایران متحیر شده ام، اما این کافی نیست و باید از لحاظ تیمی بیشتر کار کنیم تا با موفقیت های بزرگ، تاریخ ساز شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز