خبرگزاری کار ایران

العین تیمی نبود که به استقلال ۶ گل بزند

حق‌وردی: به پیکان آمدم تا فرصت بازی بیشتری داشته باشم/ پرسپولیسی‌ام و بازی جلال حسینی را قبول دارم

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۳۰۰

مدافع جدید پیکان دلیل جدایی از ذوب‌آهن و پیوستنش به این تیم را توضیح می‌دهد.

حجت حق‌وردی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص جدایی از ذوب‌آهن اظهار داشت: ذوب‌‌آهن خانه من بود و علاقه زیادی به این تیم دارم. من در ذوب‌آهن رشد کردم و در این تیم به فوتبال معرفی شدم و جدایی از آن برایم سخت بود ولی این تیم مشکلاتی داشت و تکلیف سرمربی فصل بعد مشخص نبود. ممکن بود سرمربی جدید با خودش بازیکن بیاورد.

وی در مورد انتخاب پیکان گفت: دوست داشتم به تیمی بروم که فرصت بازی در آن داشته باشم. پیکان تیم خوبی است و از قبل علاقه زیادی به آن داشتم. یک تیم بی‌حاشیه که فصل گذشته نتایج خوبی گرفت. بعد از صحبتی که با جلالی داشتم تصمیم گرفتم این تیم را انتخاب کنم.

مدافع جدید پیکان در ادامه عنوان کرد: از گسترش فولاد و پدیده هم پیشنهاد داشتم ولی بازی کردن در تهران برایم مهم بود و فکر می‌کنم در پیکان بیشتر دیده می‌شوم. هدفم این است که 1-2 سال در این تیم بازی کنم و بعد از آن به استقلال یا پرسپولیس بروم.

حق‌وردی در مورد اینکه خودش از میان سرخابی‌ها طرفدار کدام تیم است، گفت: در حال حاضر برایم تفاوتی ندارد ولی در گذشته طرفدار پرسپولیس بودم. از میان مدافعین حال حاضر هم بازی سیدجلال حسینی را دوست دارم. هادی عقیلی هم که چند فصل پیش بازی می‌کرد جزو بازیکنانی بود که به بازی‌اش علاقه داشتم.

وی در مورد اینکه شانسی برای رسیدن به تیم ملی برای خودش قائل است یا نه، گفت: صد در صد هدفم رسیدن به تیم ملی است. کی‌روش توجه زیادی به بازیکنان جوان دارد و زمانی که پورعلی‌گنجی را دعوت کرد این موضوع را نشان داد. یا دعوتش از محمد کنعانی نشان می‌دهد توجه زیادی به بازیکنان جوان دارد و من هم انگیزه دارم تا به تیم ملی برسم.

مدافع فصل گذشته ذوب‌آهن در مورد شکست سنگین استقلال مقابل العین خاطرنشان کرد: من خودم در ذوب‌آهن مقابل العین بازی کردم. در امارات با این تیم 1-1 مساوی کردیم و در بازی برگشت هم اختلاف ما 3 گل نبود ولی حریف حرفه‌ای بود و از موقعیت‌هایش استفاده کرد. این تیم به هیچ وجه در سطحی نیست که بخواهد به استقلال شش گل  بزند و اتفاقات فوتبالی باعث رقم خوردن چنین نتیجه‌ای شد.

حق‌وردی در پایان گفت: جا دارد از زحمات گل‌محمدی، حسینی و آذری که در ذوب‌آهن برایم کشیدند تشکر کنم. همانطور که گفتم هدفم از جدایی فقط پیدا کردن فرصت بیشتر برای بازی بود و قلباً ذوب‌آهن را دوست دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز