خبرگزاری کار ایران

وقتی استراتژی منصوریان اشتباه بود

حریف آسانی که استقلال ار شش‌تایی کرد

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۴۲۹

سرمربی استقلال در تحلیل خود از حریف مرحله حذفی این تیم اشتباه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شکست سنگین استقلال مقابل العین در دور برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، وداع تلخی برای منصوریان و شاگردانش از این رقابت‌ها رقم زد.

این شکست پر گل را می‌توان به نوعی اشتباه منصوریان در تحلیل از شرایط مرحله گروهی و حریف استقلال در مرحله حذفی دانست.

سرمربی استقلال پیش از این گفته بود دوست دارد تیمش به عنوان سهمیه دوم گروه  A صعود کند تا با تیم آسان‌تر گروه C برخورد کند و به مصاف حریف‌ دشوار‌تر (الاهلی عربستان) نرود.

البته به این شکل نبوده که استقلال فرصت سرگروهی داشته باشد و منصوریان برای دوم شدن از آن صرف‌نظر کند ولی همین ادعا توسط سرمربی استقلال نشان از نا‌آگاهی او از شرایط تیم‌های غرب آسیا دارد.

اتفاقات گروه A و C مطابق میل منصوریان پیش رفت. استقلال حریف العین شد و الاهلی امارات و عربستان به مصاف هم رفتند.

استقلال در دو دیدار خود مقابل الاهلی امارات در خانه حریف 2-1 شکست خورد و در آزادی به تساوی 1-1 رضایت داد. نتیجه‌ای که نشان می‌دهد استقلال قدرتی پایاپای با حریف اماراتی خود دارد.

از طرفی در دو دیدار الاهلی امارات مقابل هم‌نام عربستانی یک تساوی 1-1 و یک شکست 3-1 در عربستان برای نماینده امارات به ثبت رسید.

ولی در این‌ سو شاگردان منصوریان که با ضربه پنالتی رضایی در دقایق پایانی بازی رفت مقابل العین را پیروز شدند، در دیدار برگشت با نتیجه‌ای تاریخی بازی را واگذار کردند.

ظاهراً منصوریان بیش از حد العین را دست‌کم گرفته بود و چوب این تفکر اشتباه خود را خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز