خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون ورزش مجلس؛

واکنش زهرا سعیدی مبارکه به شکست سنگین استقلال

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۴۶۶

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی نتیجه دیدار استقلال برابر العین إمارات را دور از انتظار دانست و گفت: از کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال انتظار چنین نتیجه ای نداشتیم.

به گزارش ایلنا، زهرا سعیدی مبارکه در خصوص شکست دور از انتظار استقلال گفت: نتیجه ٦-١ در رقابت های با سطح لیگ قهرمانان اسیا اصلا در شان فوتبال ایران و باشگاه پرطرفداری چون استقلال که سابقه دو بار قهرمانی اسیا را هم دارد ،نبود و به نظر می رسد اختلاف فنی دو تیم نیز این تعداد گل نیست.

واکنش زهرا سعیدی مبارکه به شکست سنگین استقلال

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس دهم ادامه داد:استقلال در رقابت های لیگ برتر شروع خوبی نداشت اما در ادامه این تیم به انسجام لازم دست پیدا کرد و توانست با اعتماد به جوانانش نتایج خوبی بگیرد تا جاییکه ،عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران را بدست اورد و در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اسیا هم خوب ظاهر شد به همین دلیل انتظار می رفت این تیم در مصاف با العین إمارات شرایط بهتری داشته باشد و با هوشمندی بازی کند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و شکست سنگینی متحمل و باعث ناراحتی دوستداران فوتبال شد ،به همین دلیل کادو فنی و بازیکنان باید پاسخگوی این نتیجه ضعیف باشند.

نماینده مردم مبارکه تصریح کرد:هر چند استقلال چند مهره تاثیرگذار خود را به همراه نداشت اما با این حال باز هم نتیجه شکست با اختلاف پنج گل اصلا قابل انتظار نبود و شایسته است که در این زمینه هیات مدیره ،کادر فنی و بازیکنان  پاسخ صریحی برای این شکست داشته باشند و فقط به عذرخواهی اکتفا نکنند.

سعیدی مبارکه تاکید کرد: نتایج باشگاه های پرطرفدار چون استقلال و پرسپولیس  با توجه ی  مخاطبان  زیادی همراه است باید مورد اسیب شناسی هم قرار گیرد و حتی وزارت ورزش و جوانان موانعی که باعث عدم نتیجه گیری انها می شود  را برطرف و در زمینه تقویت هیات مدیره و فراهم اوردن شرایط خوب برای اینده تیم ها اقدام کند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس گفت :هر چند نتیجه بدست امده ضعیف است اما در عین حال استقلال باشگاه پرطرفدار و با سابقه ای است به همین دلیل ضمن پاسخگویی کادو فنی و بازیکنان به دوستداران فوتبال بدلیل نتایج ضعیف اما باید باشگاه استقلال با قدرت شرایط حضور قدرتمندانه این تیم در اینده و رقابت های مختلف را فراهم کند .

سعیدی مبارکه  ابراز امیدواری کرد :تیم های فوتبال ایران در رقابت های لیگ قهرمانان اسیا در ادامه پرقدرت ظاهر شوند. متاسفانه تیم های ایرانی به جز دو نایب قهرمانی سپاهان و ذوب اهن در لیگ قهرمانان اسیا در طَی این سال ها موفقیت خاص دیگری نداشتند که این مهم باید مورد بررسی کارشناسی هم قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز