خبرگزاری کار ایران

ازبکستان برای جدال با ایران به خط شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۵۰۱

ساموئل باباییان ۲۷ بازیکن را برای بازی با ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به اردوی تیم ملی ازبکستان دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، ازبکستان ۲۲ خرداد در تهران به مصاف ایران خواهد رفت. آنها قبل از این بازی در دیداری دوستانه با تایلند بازی می‌کنند. بازی با ایران اهمیت زیادی برای صعود ازبک‌ها به جام جهانی دارد و به همین خاطر باباییان با تمام قدرت بازیکنان مورد نظرش را به تیم ملی این کشور دعوت کرده است.

نفرات دعوت شده به تیم ملی ازبکستان اینها هستند: دروازه‌بان‌ها: الکساندر نوبانوف، نستروف و نایگلین، مدافعان: استانیلاف آندرف، فرخ سیفیف، اسماعیلف، اسلوم کوبیلوف، رستم آشورماتوف، تارا شوکورف، مرات هولماهومدوف، داورون هاشموف و شوراکمدوف، هافبک‌ها:اودل احمدوف، سرور جپارف، جیواهیر سیدوکوف، الدار شومودورف، جلال مشاهیروف، سردار رشیدوف، الکساندر گنریخ، عزیز عزیز، فاضل موسایف، عزیزجان گانیف، وادین آفونین و عادل هامروبکوف، مهاجمان: ایگور سرگیف، تموخجا عبدوکولیف، الکساندر هندریش.

به نظر می‌رسد ازبک‌ها کاملا درک کرده‌اند که چه بازی سختی برابر تیم اول گروه خواهند داشت و به همین خاطر از هیچ کاری فروگذار نیستند و در تلاش هستند، جای کره جنوبی را در جدول تصاحب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز