خبرگزاری کار ایران

گزارش روز سوم رولان گاروس/ برد دشوار واورینکا و حذف عجیب زورف

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۷۹۸

در آخرین روز از دور اول مسابقات تنیس آزاد فرانسه، اندی ماری بریتانیایی توانست با پیروزی در برابر آندری کوزنتسف به دور دوم راه یابد. استن واورینکا نیز مقابل حریف اسلواکیایی به برتری رسید.

به گزارش ایلنا، در سومین روز از رقابت‌های گرند اسلم رولان گاروس، اندی ماری، نفر اول تنیس جهان مقابل آندری کوزنتسف از روسیه به میدان رفت و موفق شد با نتایج (۰-۶ ۲-۶ ۶-۴ ۴-۶) شماره ۷۳ جهان را از پیش روی بردارد. 

استن واورینکا، قهرمان تنیس آزاد فرانسه در سال ۲۰۱۵ نیز در ورزشگاه سوزان لنگلن به مصاف جوزف کوالیک، حریف نا‌آشنای اسلواک رفت. تنیس‌باز سوییسی با وجود این‌که در «تایبریک» ست دوم ۳-۵ عقب افتاد، اما توانست بازی را اداره کند و ست را از آن خود کند. واورینکا در ست بعدی نیز بی‌نقص ظاهر شد و با برتری در این دیدار به دور بعدی صعود کرد. (۳-۶ ۶-۷ ۲-۶)

گزارش روز سوم رولان گاروس/ برد دشوار واورینکا و حذف عجیب زورف

اما در ادامه‌ی مسابقه‌ی نیمه‌کاره‌ی روز دوم که به روز سه‌شنبه موکول شده بود، فرناندو ورداسکو با نمایش فوق‌العاده‌ی خود ساشا زورف، بخت نهم قهرمانی را سه بر یک (۲-۶ ۴-۶ ۶-۳ ۴-۶) شکست داد تا امیدهای تنیس‌باز جوان آلمانی برای راه‌یابی به مراحل پایانی دومین گرند اسلم سال نقش بر آب شود. وی هفته‌ی گذشته توانسته بود با شکست جوکوویچ در فینال مسترز رم، بزرگ‌ترین قهرمانی دوران ورزشی خود را به‌دست آورد.

در دیدارهای مهم دیگر، خوان مارتین دل‌پوتروی آرژانتینی که پس از ۵ سال به رولان گاروس بازگشته، موفق شد هم‌وطنش گیدو پلیا را در سه ست (۴-۶ ۱-۶ ۲-۶) مغلوب خود سازد، کی نیشیکوری ژاپنی در ۴ ست (۴-۶ ۴-۶ ۱-۶ ۶-۴)، تاناسی کوکیناکیس را که بعد از مدت‌ها از کمند مصدومیت رها شده، شکست داد و توماس بردیچ و نیک کیریوس نیز به ترتیب از سد یان-لنارد اشتروف و فیلیپ کولشرایبر گذشتند.

گزارش روز سوم رولان گاروس/ برد دشوار واورینکا و حذف عجیب زورف

 آخرین دیدار روز گذشته نیز به دلیل نبود نور کافی نیمه‌کاره ماند؛ در این مسابقه، ژو-ویلفرید سونگا از کشور میزبان مقابل رنزو اُلیوو به میدان رفت و بر خلاف انتظارها عملکرد ضعیفی داشت و دو ست نخست را به حریف گمنام آرژانتینی خود واگذار کرد. هر چند شماره ۱ تنیس فرانسه توانست ست سوم را به سود خود به پایان ببرد و حساب کار را در ست‌شماری ۲ بر یک کند، اما با این حال، او امروز در ادامه‌ی این دیدار کار بسیار دشواری را در پیش دارد، چرا که در ست چهارم نیز ۴-۵ عقب است و باید برای ماندن در تورنمنت سرویس بزند.

 بخش زنان نیز خالی از حادثه نبود؛ جهانا کونتا، بخت هفتم قهرمانی مقابل سو-وِ شه، شماره ۱۰۹ جهان در سه ست (۴-۶ ۶-۷ ۶-۱) تن به شکست داد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

سیمونا هالپ، بخت سوم کسب جام اما مقابل یانا کپلوا با حساب دو بر صفر (۳-۶ ۲-۶) به پیروزی دست یافت و الینا اسویتولینای اوکراینی نیز توانست در دو ست (۳-۶ ۴-۶) بر یاروسلاوا شودووا غلبه کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز