خبرگزاری کار ایران

سنگربان سرخپوشان:

نتوانستم دلم را راضی به جدایی از سپیدرود کنم

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۹۱۸

سنگربان سرخپوشان گیلانی پیوستن به بادران تهران را شایعه دانست و اعلام کرد قصد ادامه همکاری با این تیم تازه لیگ برتری شده را دارد.

به گزارش ایلنا، ساعاتی پیش عکسی از امضای قرارداد سید محمد حسینی با تیم فوتبال بادران تهران منتشر شد و روابط عمومی نارنجی پوشان هم خبر پیوستن این سنگربان به جمع شاگردان ربیعی را تایید کرد.

باشگاه سپیدرود هم اعلام کرد که قرارداد این دروازه‌بان به پایان نرسیده و در حالی که به نظر می‌رسید سید محمد حسینی با بادران به توافق رسیده است، با نظر نظرمحمدی قرارداد داخلی خود را با بادران فسخ کرد و یک سال دیگر در سپیدرود ماندنی شد.

حال حسینی با انتشار متنی در فضای مجازی عنوان کرده که نتوانسته این تیم محبوب را ترک کند و امیدوار است برای فصل پیش رو در این تیم موفق عمل کند: 

"با سلام و آرزوی قبولی طاعات شما عزیزان در این ماه مبارک به استحضار شما هواداران پرشور سپیدرود می‌رساند علی رغم خبرهای پخش شده در فضای مجازی در خصوص بستن قرارداد با باشگاه بادران و همچنین صحبت‌های اینجانب با مسئولین باشگاه بادران در خصوص شروطی که بتوانم از سپیدرود جدا شده و همچنین شرایط مالی خوبی که به من پیشنهاد شده، اما در آخر نتوانستم دلم را راضی به جدایی از سپیدرود کنم. لذا امیدوارم در یک فضای دوستانه مسائل فی ما بین حل شود. انشاالله"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز