خبرگزاری کار ایران

معروف: به موفقیت های گذشته تیم ها توجهی نمی کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۲۰۰

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در نشست خبری هفته اول لیگ جهانی گفت: به موفقیت های گذشته تیم ها توجهی نمی کنیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد و به طور قطع موفق می شویم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نخست لیگ جهانی ۲۰۱۷ والیبال از فردا آغاز می شود و تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه به وقت تهران در شهر پیزارو ایتالیا به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت.

نشست خبری سرمربیان و کاپیتان های تیم ها از ساعت ۱۳ امروز پنجشنبه به وقت محلی برگزار شد و سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص رقابت های هفته اول در شهر پیزارو اظهار داشت: بسیار خرسند و خوشحالیم که در سطح یک و حرفه ای مسابقات لیگ جهانی بازی می کنیم و دوباره در مقابل تیم های برتر دنیا همچون برزیل، لهستان و ایتالیا قرار گرفتیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: در هربازی نکاتی هست که می توانیم از آنها درس بگیریم ولی به طور قطع به دستاوردها و موفقیت های گذشته این تیم های رده اول دنیا توجهی نمی کنیم و تمام تلاش مان را برای کسب موفقیت خواهیم کرد.

کاپیتان معروف افزود: در چهار سال گذشته تلاش های زیادی را انجام دادیم و مسابقات مهمی را پشت سر گذاشتیم و هدف ما این است که بهترین عملکرد خود را در این تورنمنت نشان دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران نتایج مسابقات ما را به دقت پی گیری می کنند و ما توانایی خود را در این سطح از مسابقات نشان خواهیم داد و تمام تلاش و پشتکار خود را به کار می گیریم و به طور قطع موفق خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز