خبرگزاری کار ایران

بیانیه رسمی وزارت ورزش به شایعه برکناری مدیرعامل پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۲۱۴

در حالی که طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر برکناری علی اکبر طاهری از سمت خود در پرسپولیس به دلیل فشار وزارت ورزش منتشر شده است، آنها با صدور بیانیه‌ای نسبت به آن واکنش نشان دادند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد رضا داورزنی درباره مسایل مربوط به حامیان مالی دوباشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: بخشی از درآمدهای این دوباشگاه با کمک های مردمی از طریق سامانه هواداری است و قطعا وزارت ورزش و جوانان درحوزه مربوط به تعیین و قرارداد  با حامیان مالی ورود نمی کند و این موضوع در حیطه اختیارات مدیرعامل و هیات مدیره است.

وی درباره شایعات این روزها درباره مدیریت پرسپولیس افزود : با توجه به نتایج و دستاوردهای خوب و قابل توجه باشگاه پرسپولیس که حاصل زحمات بازیکنان، سرمربی، کادر فنی، هیات مدیره، مدیرعامل و حمایت هواداران این باشگاه بوده است، سیاست کلی وزارت ورزش و جوانان حفظ و ابقای آقای علی اکبر طاهری در راس این باشگاه است و ما همچنان از او در مدیریت پرسپولس حمایت می کنیم.

داورزنی با رد شایعه اختلاف با علی اکبر طاهری تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس در جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیاست و در شرایط حساسی قرار دارد و لازم است آرامش کامل در این باشگاه حکمفرما باشد، در شرایطی که فصل نقل و انتقلات در پیش است و به لحاظ مدیریتی باشگاه نیاز به اقدامات مدبرانه دارد برخی با شایعه پراکنی قصد ضربه به پرسپولیس را دارند و لازم است در این زمینه هشیاری های لازم وجود داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز