خبرگزاری کار ایران

برنامه‌ی ویژه کی‌روش برای ملی پوشان

تحلیل ازبکستان؛ روزی دو بار

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۲۲۰

اعضای تیم ملی فوتبال در اردوی اتریش نوع بازی تیم ملی ازبکستان را به شکل‌های مختلف آنالیز می‌کنند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران از روز جمعه در کشور اتریش اردوی تدارکاتی خود را برپا کرده است. ملی‌پوشان در این اردو زیر نظر کارلوس کی‌روش خود را برای دیدار دوستانه با مونته نگرو و سپس دیدار با ازبکستان در مقدماتی جام جهانی آماده می‌کنند.

از اتریش خبر می‌رسد یکی از برنامه‌هایی که کی‌روش در اردو برای ملی‌پوشان در نظر گرفته دو جلسه آنالیز سبک بازی و نوع حرکات بازیکنان تیم ملی ازبکستان به صورت روزانه است. بر این اساس ملی‌پوشان یک بار صبح‌ها قبل از تمرین سبک و یک بار شب‌ها بعد از شام در جلسه آنالیز ازبکستان شرکت می‌کنند و نکات لازم را از سرمربی تیم ملی دریافت می‌کنند.

نکاتی که باعث می‌شود بازیکنان تیم ملی بیشتر روی ازبک‌ها شناخت پیدا کنند و مقابل آنها آسانتر به موفقیت برسند. تیم ملی روز 22 خردادماه میزبان ازبکستان است و در صورت پیروزی در این بازی مقتدرانه به جام جهانی 2018 روسیه صعود می‌کند.

این بازی قرار است بعد از افطار برگزار شود تا تماشاگران ایرانی بتوانند به راحتی بازی را از نزدیک به نظاره بنشینند.  پیش از این قرار بود بازی ایران و ازبکستان در شب قدر برگزار شود که با پیگیری‌های فدراسیون فوتبال زمان این بازی تغییر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز