خبرگزاری کار ایران

نگاهی به ترکیب حریفان تیم ملی ایران؛

لیگ جهانی والیبال با تغییرات گسترده

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۲۳۹

امسال لیگ جهانی برای همه تیم‌های شرکت کننده سخت‌تر از سال‌های قبل خواهد بود چرا که بعد از چهار سال فدراسیون‌های والیبال کشورهای مختلف، دست به پوست‌اندازی در برخی پست‌های خود زده‌اند که در این رابطه به تغییرات برخی تیم‌ها اشاره می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران از قاعده پوست اندازی مستثنی نیست و در برخی پست‌ها بخصوص پاسور، قطر پاسور و مدافع وسط با نیروهای جوان و تازه نفس وارد لیگ جهانی شده است به طوری که در بین شاگردان کولاکوویچ بازیکنانی چون شهرام محمودی، حمزه زرینی، فرهاد ظریف، رحمان داودی، مهدی مهدوی، علیرضا بهبودی، علیرضا مباشری و محمد فلاح حضور ندارند.

آتزوری‌، نخستین حریف ایران در این دوره از رقابت‌های لیگ جهانی است. لاجوردی پوشان سال 2017 را در نبود بازیکنان مطرحی چون ایوان زایتسف، عثمانی خوانتورینا، گابریله نلی، پاسکال سوتیله، سالواتوره روسینی، گابریله ماروتی و انریکو چستر آغاز می‌کنند، بازیکنانی که هر کدام نقش بسزایی در امتیازآوری و مدال آوری ایتالیا در رقابت‌های مختلف داشتند.

زردپوشان برزیلی دومین رقیب ایران در هفته نخست لیگ جهانی محسوب می‌شوند. ترکیب این تیم هم امسال با تغییراتی همراه بوده است. در این بازی‌ها دیگر نامی از والیبالیست‌های مطرحی چون ایزاک سانتوس، سیدائو، موریلو اندرس، ویلیام آرژونا، سرجیو دوس سانتوس به میان نخواهد آمد.

لهستان نیز بازیکنانی چون پیاتر نواکوفسکی، وویچخ زالینسکی، پیاتر گاچک، مارچین موژدژونک و ماتئوش میکا را در اختیار ندارد.

آمریکا نیز با 10 تغییر در مسابقات حاضر شده است. یانکی‌ها والیبالیست‌هایی چون مت اندرسون، آرون راسل، دیوید لی، ویلیام پریدی، راسل هولمز، مکسول هولت، مایکل برینکلی، پول لاتمن، مایکا ما و ویلیام پرایس را در اختیار ندارند.

خولیو ولاسکو از تیمی که در وطنش سکان آن را در دست گرفت 7 بازیکن را در اختیار ندارد. آبی و سفید پوشان امسال فاکوندو کونته، لیساندرو زانوتی، یان مارتینز فرانچی، نیکولاس اوریارته، رودریگو کروگا، برونو لیما و فاکوندو سانتوچی را همراه خود به لیگ جهانی نیاورده‌اند.

روس‌ها نیز می‌خواهند با چهره‌ای جدید در لیگ جهانی شرکت کنند. براین اساس امسال از اسپک‌های خوب ماکسیم میخایلوف در این تیم خبری نیست و بازی‌های حرفه‌ای ستارگانی چون ایگور کوزبار، تاراس ختی، سرگئی گرانکین، الکساندر گوتسالیوک، سرگی تتیوخین، یوری برژکو، الکساندر مارکین، آندری آشچف، کونستانتین باکون، دیمیتری موزرسکی، آرتم وولویچ و الکسی وربوف را نخواهیم دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز