خبرگزاری کار ایران

به بهانه‌ی تغییر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران؛

مدیریت استقلال بهتر از قبل یا بدتر از همیشه؟

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۳۳۵

فراز و نشیب‌های نتیجه گیری آبی‌های تهرانی در فصل گذشته بی ربط با تصمیم گیری‌های مدیریت این باشگاه نبوده است.

به گزارش ایلنا، پس از برکناری بهرام افشارزاده و روی کار آمدن سیدرضا افتخاری که سابقه فوتبالی نداشته و حوزه فعالیتش در فوتسال بود، استقلال تهران از اوایل فصل با مشکلات مدیریتی مواجه بوده و این قضیه موجب شد تا آنها مقاطع حساسی را به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان به اعتصاب بپردازند و از حضور در تمرینات ممانعت کنند.

در اوایل فصل که آبی پوشان نتایج مناسبی کسب نمی‌کردند و علیرضا منصوریان هم جایی در دیدگاه هواداران نداشت عملکرد بازیکنان رفته رفته ضعیف‌تر می‌شد و هجوم هواداران به کادر مدیریتی بیشتر از پیش.

در پنجره نقل و انتقالات زمستانی استقلال از جذب بازیکن محروم شد چون آنها طلب بازیکنان خارجی شان را پرداخته نکرده بودند و پرونده‌های پروپیچ، عادل شیحی و دیگر مربیان و بازیکنان خارجی که سابقه حضور در استقلال را داشتند در فیفا به جریان افتاده بود. این جریان موج جدیدی از اعتراض‌ها را در پی داشت و هواداران با حضور در محل ساختمان باشگاه با سر دادن شعار خواستار برکناری سیدرضا افتخاری می‌شدند.

پس از گذشتن از نقل و انتقالات و شعار منصوریان در حمایت از جوانان استقلال تهران با پیروزی برابر السد قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا توانست روحیه خوبی کسب کند تا همین نتیجه استارت آبی‌ها برای روزهای خوب باشد. در این بین دیگر نامی از مدیریت استقلال شنیده نمی‌شد چرا که تیم خوب نتیجه می‌گرفت و هواداران هم روزهای بد را فراموش کرده بودند.

پس از اعتصاب آبی‌ها در روزهای آخر سال گذشته و اهدا پک لوازم بهداشتی به جای طلب بازیکنان صدای هواداران متعصب دوباره به گوش رسید تا دوباره شایعات برکناری اعضای هیئت مدیره استقلال قوت بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان که موضعش در این باره حفظ ثبات مدیریت فعلی برای آرامش کادر فنی و بازیکنان بود اعلام کرد که پس از پایان مسابقات لیگ برتر برای اعضای هیئت مدیره استقلال تصمیم می‌گیرد.

در اوایل ماه گذشته شهاب جهانیان از ریاست هیئت مدیره آبی‌ها انصراف داد تا اولین تغییر در استقلال با این استعفا صورت بگیرد. پس از اتمام لیگ برتر وزیر ورزش چون دو تیم استقلال و پرسپولیس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند اعلام کرد پس از اتمام این مسابقات تصمیم نهایی درباره کادر مدیریتی این دو تیم را اعلام می‌کند، هر چند که ایشان روز گذشته اعلام کردند با ادامه روند علی اکبر طاهری در باشگاه پرسپولیس موافق هستند.

اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شده‌اند و بنا بر گفته حسن زمانی پس از تعطیلات این هفته اعضای جدید معرفی می‌شوند تا آبی‌های تهرانی در فصل حساس نقل و انتقالات با تغییر اساسی در کادر مدیریت باشگاه رو به رو باشند.

باید دید اعضای جدید در نقل و انتقالات چه اقداماتی را انجام می‌دهند و آیا شاهد استقلال بهتری خواهیم بود یا روند مدیریت جدید ضررهای جدی برای بازیکنان خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز