خبرگزاری کار ایران

مدافع استقلال به این دو تیم نمی‌رود

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۴۳۸

با احتمال وجود یک مدافع در لیست خروجی علیرضا منصوریان در تابستان، این مدافع باید مقصد بعدی‌اش را مشخص کند.

به گزارش ایلنا، با قطعی بودن حضور پژمان منتظری در ترکیب استقلال برای لیگ هفدهم منصوریان قصد دارد ترافیک خط دفاعی روی نیمکت‌ها را کمتر کند و به همین منظور احتمال دارد یک مدافع جمع آبی پوشان را ترک کند.

سید مجید حسینی، مدافع جوان استقلال در غیاب زوج برزیلی در کنار سایرین به میدان می‌رفت و عملکرد خوبی از خود نشان داد تا با پایان مهلت قرارداد او با استقلال تیم‌های لیگ برتری مشتری او باشند.

از سپاهان و فولاد خوزستان به عنوان مسیر بعدی حسینی نام برده می‌‌شد که روز گذشته مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان اعلام کرد نام او در لیست خرید زرد پوشان قرار ندارد و اقدامی برای جذب او انجام نشده است.

مسئولان باشگاه فولاد هم طی تماسی با این بازیکن خواستار حضور او در خوزستان و مذاکرات برای عقد قرارداد بودند که حسینی به این پیشنهاد پاسخ منفی داده و اعلام کرده قصد ندارد به این تیم بپیوندد.

پیکان تهران که از حضور جوانان با استعداد در ترکیبش سود می‌برد دیگر گزینه‌ی احتمالی برای حضور حسینی در لیگ هفدهم است و باید دید او با مسئولان باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد به توافق می‌رسد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز