خبرگزاری کار ایران

کار سپاهان در جذب مهاجم فولاد سخت شد؛

تلاش پورموسوی برای حفظ گزینه استقلال و سپاهان

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۴۴۴

سرمربی جدید فولاد خوزستان در تلاش است تا به هر شکل ممکن آقای گل فصل گذشته این تیم را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ساسان انصاری که فصل گذشته عملکرد خوبی در ترکیب فولاد داشت و بعد از مهدی طارمی بیشترین گل زده را در لیگ برتر به نام خود ثبت کرد، یکی از ستاره‌های نقل و انتقالات محسوب می‌شود.

این بازیکن که مدتی جزو گزینه‌های استقلال محسوب می‌شد با این تیم به توافق نرسید و بعد از آن پیشنهادی از لیگ یونان دریافت کرد که مشغول بررسی آن است.

از سوی دیگر کرانچار هم به جذب این بازیکن علاقه نشان داده و مسئولان سپاهان با او وارد مذاکره شده‌اند. این مذاکرات تا جایی جلو رفت که انصاری قول داد در صورت ماندن در ایران به این تیم بپیوندد.

در همین راستا خبر می‌رسد تلاش فولادی‌ها پس از انتخاب سرمربی جدیدشان برای حفظ انصاری آغاز شده است و مسئولان باشگاه طبق خواسته پورموسوی قصد دارند به هر شکل ممکن انصاری را راضی کنند تا در فولاد بماند.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد کار سپاهانی‌ها برای جذب این بازیکن سخت شده است و به جز رقیب یونانی، یک رقیب داخلی هم برایشان در این راه ایجاد شده است.

با این حال باید دید انصاری در نهایت چه تصمیمی برای آینده فوتبال خود خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز