خبرگزاری کار ایران

مورینیو روی سه بازیکن رئال دست گذاشت/ ژوزه پیروز می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۴۹۷

سرمربی منچستریونایتد قصد دارد در نقل و اننقالات تابستانی حسابی سر و صدا به پا کند.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو قصد دارد برای نقل و انتقالات پیش رو سه بازیکن رئال مادرید را به انگلیس بیاورد.

سرمربی شیاطین سرخ برای مستحکم کردن خط دفاعی خود قصد دارد رفائال واران از رئال مادرید را جذب کند و بنا بر ادعای SKY SPORT مورینیو سه مدافع دیگر به عنوان اهداف احتمالی در کنار واران را برجسته کرده است - آنها ویرژیل ون دایک در ساوتهمپتون، مایکل کین برنلی، و ویکتور لیندلوف از بنفیکا هستند. واران تا به امروز حرفی از جدایی به میان نیاورده و باید دید او چه تصمیمی می‌گیرد.

رئالی‌ها در اوایل هفته گذشته پیشنهاد 60 میلیون یورویی را به منچستریونایتد برای جذب داوید دخه‌آ ارائه دادند هر چند یونایتد این پیشنهاد را غیر رسمی دانسته‌ است. در نتیجه، بخش مهمی از هر گونه پیشنهاد متحده برای واران همچنین می‌تواند یک معامله برای دروازه‌بان اسپانیایی به عنوان بخشی از بسته باشد.

مورینیو که سابقه همکاری با واران در رئال مادرید را داشته همچنین قصد دارد آلوارو موراتا، که او به عنوان یک نامزد مناسب برای رهبری خط حمله در کنار زلاتان ابراهیموویچ نامبرده می‌شود را به اولدترافورد بیاورد هر چند گفته می‌شود او در راه سری‌آ ایتالیاست و با میلان به تواف اولیه دست پیدا کرده است.

دیگر گزینه مورینیو گرت بیل، مهاجم سابق تاتنهام است. برخی از رسانه‌های اروپایی هم این مسئله را تایید کرده‌اند که باشگاه رئال مادرید و سران یونایتد برای این انتقال وارد مذاکره شده‌اند و مادریدی‌ها با فروش این ستاره می‌توانند پول خوبی را کسب کنند تا بتوانند امباپه یا ادن هازارد را به لالیگا بیاورند. این حواشی در حالی بیان شده که گرت بیل تا پایان سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز