خبرگزاری کار ایران

خدیرا: حضور در رئال مادرید من را عصبی می‌کرد

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۶۱۹

هافبک یوونتوس از دوران حضورش در رئال مادرید می‌گوید

به گزارش ایلنا، سامی خدیرا هافبک آلمانی یوونتوس از شرایطش در این باشگاه ایتالیایی راضی است و از طرف دیگر به نظر می‌رسد مدیران یوونتوس هم به ادامه همکاری با او تمایل داشته باشند.

خدیرا که سابقه بازی در رئال مادرید را هم دارد در آستانه برگزاری فینال لیگ قهرمانان بین یووه و رئال در مورد شرایط خودش و بیانکونری گفت: هیچ راه دیگری وجود ندارد و هیچ دلیلی هم برای اینکه به چیز دیگری به جز یووه فکر کنم نیست. من اینجا بسیار خوشحالم و مطمئناً تا پایان مدت قراردادم (2019) خواهم ماند. باشگاه‌های کمی در اروپا هستند که می‌توانند با یوونتوس رقابت کنند، شاید یکی در آلمان و یکی در اسپانیا که من قبلا در هر دو آن ها بازی کردم و نهایتاً در انگلیس هم دو باشگاه اینگونه باشد، یوونتوس واقعاً در بالاترین سطح است.

او در مورد فینال لیگ قهرمانان گفت: یک چالش و جایی که همه چیز ممکن است، جزئیات می‌تواند تعیین کننده باشد. باید همان‌طور که مقابل بارسلونا به‌خوبی دفاع کردیم در دفاع ظاهر شویم ولی خُب نباید هم فقط بر روی دفاع تمرکز کنیم.

خدیرا ادامه می‌دهد: تیمی مانند رئال مادرید خط حمله بسیار قدرتمندی دارد و لازم است که بخوبی در خط دفاعی کار کنیم.

هافبک یوونتوس در مورد دوران حضورش در رئال گفت: اگر ده بازی خوب بودم و در یازدهمین بازی مقداری کمتر مفید بودم از من انتقاد می‌شد و آنها فکر می‌کردند که همیشه باید عالی باشید. احساس خوبی نبود و این به اندازه کافی من را عصبی می‌کرد!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز