خبرگزاری کار ایران

پیرلو: همیشه یک یوونتوسی هستم/ خوشحالم بوفون جام را می‌برد

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۶۲۸

هافبک سابق یوونتوس به حمایت از همبازیان سابق خود در بازی امشب پرداخت

به گزارش ایلنا ، آندره آ پیرلو بازیکن سابق باشگاه یوونتوس معتقد است بیانکونری در طول فصل هر زمانی که با مشکل مواجه شده  ، در مسیر درست حرکت کرده است و امشب شانس بسیار زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارد .

پیرلو می گوید: ما اینجاییم، فینال لیگ قهرمانان ، رئال مادرید و یوونتوس . می‌گویم ما ، چون حتی اگر در زمین بازی نباشم طرفدار شماره یک یوونتوس هستم . اکنون من بازیکن نیویورک هستم اما برای شروع بازی لحظه شماری می‌کنم و دوست ندارم آن را از دست بدهم . من به فینال دو سال پیش در برلین فکر می‌کنم زیرا وقتی در فینال بازنده می‌شوید، همیشه به آن فکر می‌کنید و دوست دارید یک بار دیگر در آن حضور داشته باشید . متاسفانه من نمی‌توانم دوباره آن را تجربه کنم اما برای یوونتوس بسیار خوشحالم.

او افزود : من برای بوفون هم بسیار خوشحالم ، او تمام عمرش را منتظر بالا بردن این جام بوده است. امیدوارم بعد از چند بار ناکامی سرانجام او موفق به کسب این افتخار شود . این را به‌ عنوان یک دوست و همبازی سابق می‌گویم ، به‌ عنوان کسی که به خوبی بوفون را می‌شناسد . او واقعا شایسته‌اش است و این تنها چیزی است که در کلکسیون افتخارات او وجود ندارد . در رسانه‌ها شنیدم که او می‌تواند برنده عنوان بهترین بازیکن جهان شود اما این من را غافلگیر نکرد . جز این چیزی از او انتظار ندارم.

 

هافبک سابق بانوی پیر در ادامه گفت : " وقتی دسامبر گذشته به تورین رفتم ،  به همراه بوفون و سایر بازیکنان سابق یووه برای صرف شام حضور داشتم و همه آنها معتقد بودند که تیم امسال بسیار هماهنگ و عالی است . اعتماد به نفس و تشنگی برای موفقیت در بین آنها موج می زند  .رئال تیم بزرگی است و شاید این باعث ایجاد ترس شود اما آنها یاد گرفته اند که در مواقع سخت چطور راه درست را پیش بگیرند . "

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز