خبرگزاری کار ایران

افشاگری در سایت کرواسی؛ بیرانوند از پرسپولیس می‌رود

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۸۲۰

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس در روزهای پایانی فصل زمزمه جدایی‌اش از این تیم را علنی کرد و هرچند در این راه ناکام بود اما گفته می‌شود هنوز احتمال این اتفاق وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا بیرانوند که در ابتدای فصل با قراردادی 5 ساله به پرسپولیس پیوست با توجه به پیشنهاد مناسبی که از لیگ ترکیه به دستش رسیده، خواهان جدایی از این تیم و لژیونر شدن دارد. اولین بار او بعد از دیدار برابر ذوب اهن از این خواسته قلبی‌اش رونمایی کرد و از فرصت درگیری لفظی هواداران با بازیکنان بعد از اعتصاب به سود خود استفاده کرد و اعلام کرد با این شرایط خواهان ادامه همکاری با این تیم نیست. مساله‌ای که خیلی زود با رونمایی از پیشنهاد خارجی‌اش وارد فاز جدیدی شد و همگان به این نکته پی بردند که اعلام جدایی بعد از شعار هواداران خشمگین تنها یک سواستفاده از موقعیت بوده است.

در نهایت اما مسوولان باشگاه در پایان فصل به خواسته او که مدیربرنامه‌اش را به باشگاه فرستاده بود، مخالفت کردند.

اما اکنون این ماجرا وارد فاز تازه‌ای شده است. بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان کروات سرخپوشان که با توجه به تعطیلی تمرینات و پایان فصل راهی کشورش شده، در بخشی از گفتگویش با رسانه این کشور در این خصوص نیز صحبت کرده است. او با تمجید از عملکرد بیرانوند در سایت «دالماتینسکی پورتال» گفته: بیرانوند دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است و با وجود او من در هفت بازی درون دروازه پرسپولیس ایستادم. بیرانوند ممکن است به تیم خارجی ملحق شود و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. داشتن دروازه‌بانی که رکورد طولانی‌ترین پرتاب دست‌ را دارد، فوق‌العاده است. پرتاب دست‌های علیرضا تا 85 متر می‌رسد. تیم ملی ایران با وجود داشتن او، تیمی کامل است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز