خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۷

ایران 3 - 1 لهستان؛شب رویایی بلند قامتان ایران مقابل لهستان

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۸۷۰

تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در لیگ جهانی برابر لهستان به میدان رفت و با شکست این تیم به نخستین پیروزی خود در این رقابت ها دست یافت.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته نخست لیگ جهانی عصر امروز (یکشنبه) به مصاف لهستان رفت.شاگردان کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه 3 بر یک لهستان را شکست دادند تا هفته نخست را با پیروزی به پایان برسانند.

ملی پوشان در ست نخست 25 بر 17 مغلوب حریف شدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند.

 لهستان در ست نخست 17 امتیاز از اسپک به دست آورد، دو امتیاز از دفاع گرفت، یک امتیاز نیز از سرویس به دست آورد تا با پنج امتیاز اشتباهات بازیکنان ایران، فاتح ست نخست باشد.

اما در ست دوم عملکرد جوانان ایران بسیار با ست نخست متفاوت بود. در این ست هماهنگی سال افزون به عنوان پاسور با پشت خط زن ها و مهاجم سرعتی بهتر شد و در نتیجه تیم ایران 25 بر 23 فاتح این ست شد.

رقابت نزدیک دو تیم در ست سوم نیز ادامه یافت و بازیکنان ایران با اعتماد به نفس بیشتری برابر لهستان بازی کردند که نشان از افزایش انگیزه بازیکنان برای کسب امتیاز از تیم قدرتمند لهستان بود و در نهایت با برد 25 بر 23 ایران، نخستین امتیاز لیگ جهانی سال 2017 برای ایران به دست آمد.

اقتدار تیم ملی والیبال ایران در ست چهارم تکمیل شد و ملی پوشان از ابتدای این ست اختلاف امتیاز خود را با حریف افزایش دادند تا در نهایت سه بر یک فاتح این میدان باشند و سه امتیاز شیرین به دست آورند.

هفته دوم لیگ جهانی از روز جمعه 19 خردادماه آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران در تهران میزبان تیم های بلژیک، آرژانتین و صربستان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز