خبرگزاری کار ایران

مطرح شدن گزینه جدید پس از عدم توافق با قلعه‌نویی

ذوب‌آهن نمی‌خواهد با حسینی ادامه دهد؟

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۹۴۷

مطرح شدن نام‌های جدید برای نیمکت ذوب‌آهن نشان از عدم تمایل این باشگاه به همکاری با حسینی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سید مجتبی حسینی، سرمربی فصل گذشته ذوب‌آهن که در گرفتن سهمیه آسیا برای این تیم ناموفق بود ظاهراً گزینه مورد علاقه مسئولان باشگاه برای ادامه همکاری نیست.

این مربی جوان که اولین تجربه سرمربیگری خود را فصل گذشته در ذوب‌آهن تجربه کرد، توانست تا حدودی این تیم را از شرایط نه چندان خوب اوایل فصل خارج کند ولی با توجه به برنامه باشگاه برای گرفتن سهمیه آسیایی و عدم موفقیت حسینی در این مورد، تمایلی به ادامه همکاری با او وجود ندارد.

مدیران ذوب‌آهن برای جانشینی حسینی ابتدا سراغ قلعه‌نویی رفتند و پس از اینکه توافقی حاصل نشد، نام گزینه‌های دیگر برای نیمکت این باشگاه مطرح شده است.

در روزهای اخیر صحبت از مذاکره این باشگاه با امید نمازی، مربی و دستیار سابق کی‌روش در کادرفنی تیم ملی مطرح شده است که با تکذیب خود او روبرو شده است.

از طرفی مدیران باشگاه صراحتاً به حسینی اعلام نکرده‌اند که او را نمی‌خواهند، چرا که قصد دارند در صورت عدم توافق با سایر گزینه‌ها، امکان ادامه همکاری با او هم برایشان باقی باشد.

ظاهراً مشکلات مالی ذوب‌آهن باعث شده آنها نتوانند با گزینه‌های مورد نظر خود به توافق برسند و شاید همین موضوع باعث شود به ناچار یک فصل دیگر هم به حسینی فرصت دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز