خبرگزاری کار ایران

بعد از قطع همکاری با مجتبی حسینی

چالش انتخاب سرمربی در ذوب آهن؛ بازی با نام‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۶۰۱

ذوب آهن بعد از ناکامی در فصل گذشته دومین مربی خود را نیز تغییر داده و با حسینی قطع همکاری کرد تا اکنون با نام بردن از اسامی جالب توجه به دنبال سرمربی جدید باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از تیم‌هایی که پس از گذشت چند هفته از پایان لیگ هنوز تکلیف فصل آینده‌اش مشخص نیست ذوب‌آهن است.

در هفته‌های گذشته از چند گزینه به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم یاد شده بود که با تکذیب مسئولان باشگاه همراه بود.

در همین راستا خبر می‌رسد باشگاه ذوب‌آهن تصمیم قطعی به قطع همکاری با مجتبی حسینی، سرمربی فصل گذشته خود گرفته است و این سرمربی فصل آینده روی نیمکت تیم اصفهانی حضور نخواهد داشت.

مسئولان باشگاه در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای سرمربیگری تیم خود هستند و تا چند روز آینده جانشین حسینی معرفی خواهد شد.

در این میان از گزینه‌هایی مثل اسکوچیچ، مجید صالح و امیر قلعه‌نویی نام برده شده است.

باید دید این چالش انتخاب سرمربی که از سوی مدیران ذوب آهن شکل گرفته در نهایت با مذاکره با کدام نام به پایان خواهد رسید. چالشی که البته نگاهی به نام ها نشان می‌دهد آنها به استراتژی لازم برای سپردن نیمکت خود به فرد مورد نظر دست نیافته اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز