خبرگزاری کار ایران

اسپانسر تیم ملی به دنبال ساخت آکادمی ملی فوتبال

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۸۹۲

نه اینکه قرارداد همکاری فدراسیون فوتبال با یک اپراتور تلفن همراه بی‌اهمیت باشد اما مهم‌تر، اتفاقاتی است که بعد از این قرارداد رخ خواهد داد.

به گزارش ایلنا، نخستین قدم بعد از امضای قرارداد، زدن کلنگ ساختمان جدید فدراسیون در آکادمی ملی فوتبال است و شنیدیم که موافقت ضمنی وزارت ورزش را هم گرفته‌اند.

مدیران فدراسیون طرح‌های تازه‌شان را حتی با وزیر ارتباطات و فناوری هم در میان گذاشته‌اند تا عملا مانعی برای متمرکز شدن تمام تشکیلات اداری فوتبال در همسایگی کمپ تیم‌های ملی وجود نداشته باشد. اینطور که گفته‌اند قرار است ساختمان‌های فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ برتر و سازمان فوتسال با امضای یک قرارداد رسمی به این اپراتور فروخته شود و در عوض، آن شرکت بودجه کامل ساخت و ساز طرح ساختمان جدید را تامین کند. جالب‌تر اما این است که شنیدیم با توجه به تغییرات صورت گرفته در اساسنامه فیفا، قرار است اساسنامه و کمیته‌های فدراسیون فوتبال هم با تغییراتی تازه مواجه شوند.

مسوولان فیفا مدت‌ها پیش به مدیران فدراسیون اعلام کرده بودند که نیازی نیست فدراسیون فوتبال سه نایب رییس و 16 کمیته دایمی داشته باشد. پس تعجبی ندارد اگر اساسنامه جدید حکم به کاهش کمیته‌ها بدهد که ادغام کمیته‌های آموزش، جوانان و فنی‌ و ‌توسعه قطعی خواهد بود. اگر چه کم شدن تعداد نواب رییس خیلی هم راحت و بی‌دردسر نخواهد بود.

یکی دیگر از کمیته‌هایی که درباره آینده آن حرف و حدیث‌های زیادی مطرح می‌شود، سازمان لیگ است. طبق قانون تمام مسابقات فوتبال کشور باید زیر نظر کمیته مسابقات برگزار شود و این کمیته می‌تواند در صورت لزوم برگزاری لیگ‌های مختلف را به سازمان لیگ مجزا که از چارت سازمانی و نیروی انسانی مناسب برخوردار است، واگذار کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز