خبرگزاری کار ایران

برنامه ویژه ساوت‌گیت برای بازیکنان تیم ملی انگلیس؛ دوره‌ی تکاوری!

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۹۱۶

گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس که تیمش در مقدماتی جام جهانی شنبه با اسکاتلند روبه‌رو می‌شود و برنامه جالبی برای تیمش در نظر گرفت.

به گزارش ایلنا، او برای آماده‌سازی تصمیم گرفت تیمش را برای دو روز به مرکز تمرینی تکاوران نیروی دریایی ببرد. تلفن‌های همراه آنها جمع‌آوری شد و لباس نظامی به تن کردند. این اردو شامل اردوی شبانه در جنگل هم بود. بازیکنان و کادر فنی از جمله ساوت‌گیت راهپیمایی چهار ساعته‌ای هم با کوله پشتی 21 کیلویی داشتند و تمریناتی را هم زیر آب انجام دادند.

خبرنگار تلگراف خبر می‌دهد که بازیکنان از این کمپ «لذت برده‌اند» و ساوت‌گیت در این باره گفت: می‌خواستیم بازیکنان را در محیط متفاوتی قرار بدهیم؛ چیزی که انتظارش را نداشتند. بخشی از هدف این کمپ این بود که ببینیم آنها به‌عنوان یک تیم چقدر می‌توانند خودشان را با شرایط سخت تطبیق بدهند. اهداف تیمی ما این بود که آنها فراتر از حدی که باور دارند تلاش کنند و در این شرایط هم‌تیمی‌شان را تنها نگذارند. می‌خواستیم آنها را در شرایطی ویژه با یکی از نیروهای نظامی خاص دنیا محک بزنیم. می‌خواستیم ببینند که دنیای دیگری هم وجود دارد.

ساوت‌گیت اضافه کرد: این افراد نماینده کشور هستند، درست مثل ما، ولی عواقب شکست برای نیروی دریایی خیلی سنگین‌تر است. این مقایسه خیلی خوبی برای ماست. بزرگترین بهره این اردو این بود که مثل یک تیم بودیم و از همدیگر حمایت کردیم. فکر می‌کنم رابطه خوبی بین همه برقرار شد و تجربه زندگی خیلی خوبی بود.

سرمربی انگلیس گفت: ما همیشه به فوتبال و دنیای کوچکی که در آن هستیم فکر می‌کنیم، ولی تجاربی هست که برای همیشه نزد شما باقی می‌ماند و این یکی از آنها بود. ما استانداردهای بالای آنها و غروری که نسبت به هویت‌شان دارند را دیدیم و این پیام قدرتمندی برای ماست که نماینده سه‌شیرها هستیم. باید در بازی و عملکردمان شجاع باشیم.

تنها گری کیهیل، اریک دایر، کریس اسمالینگ، جس لینگارد و مارکوس راشفورد این اردو را از دست دادند. ساوت‌گیت بعد از این کمپ 48 ساعته، روز دوشنبه را به بازیکنانش استراحت داد و آنها از دیروز تمرینات گروهی را از سر گرفتند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول زمانی که در ماینتس بود برنامه‌های مشابهی را برای بازیکنانش ترتیب می‌داد. آنها برای اردو به جنگل می‌رفتند و برای تغذیه مجبور بودند ماهی بگیرند. کلوپ معتقد بود این اردوها کمک می‌کند همبستگی و همینطور جنگندگی شاگردانش بالاتر برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز