خبرگزاری کار ایران

کناره گیری کلوپ به نفع مورینیو و کونته؛ جنگ آبی ها سر فن دیگ

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۹۴۲

باشگاه لیورپول رسما اعلام کرد که از جذب مدافع ساوتهمپتون منصرف شده است.

به گزارش ایلنا، عملکرد خوب مدافع هلندی ساوتهمپتون موجب شد تا او در بازار تابستانی با پیشنهادهای جدی از تیم های لیگ برتر مواجه شود. این بازیکن از علاقه اش به پیوستن به جمع قرمزهای آنفیلد اظهاراتی را عنوان کرده بود و رسانه های اروپایی هم مدعی شدند که یورگن کلوپ با ویرژیل فن دیک به توافقاتی دست یافته است.

باشگاه ساوتهمپون اعلام کرد که اقدام قرمزها غیرقانونی بود و در صورت ادامه این مذاکرات وارد اقدام قانونی خواهد شد. باشگاه لیورپول که جدی ترین مشتری این مدافع بود در سایت رسمی اش نوشت: 

"باشگاه فوتبال لیورپول مایل است که تاسفش را از شایعات رسانه ای اخیر در مورد باشگاه ساوتهمپتون و انتقال بازیکن بین دو باشگاه بیان کند. ما از مالک، هیئت مدیره و هواداران ساوتهمپتون به خاطر هرگونه سو تفاهمی که در مورد ویرژیل فن دایک رخ داد، ابراز می کنیم. ما به موضع ساوتهمپتون احترام می گذاریم و می توانیم تایید کنیم که دیگر به دنبال خرید این بازیکن نیستیم."

با کناره گیری لیورپول از جذب این مدافع حال منپسترسیتی و چلسی قصد دارند که با ارائه پیشنهادهای با ارزش این مدافع را به خدمت بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز