خبرگزاری کار ایران

ازبکستان می‌تواند به تیم کی‌روش گل بزند؟ / معرفی شاگردان بابایان

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۰۹۵

ازبکستان برای این که شانس صعود به جام جهانی را داشته باشد باید از سد ایران بگذرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی ایران روز دوشنبه و از ساعت 21:15 به مصاف ازبکستان می‌رود تا هشتمین بازی خود را در راه صعود به جام جهانی انجام دهد.

ازبکستان که همواره به عنوان یک تیم درجه 2 در آسیا شناخته می‌شد چند سالی است که به سطح اول فوتبال قاره راه یافته و در مرحله‌ی مقدماتی نیز در گروه سوم است و پس از ایران و کره‌جنوبی قرار دارد.

سرمربی این تیم سامول بابایان معمولاً تیمش را با دو سیستم 1-3-2-4 و 1-5-4 به میدان می‌فرستد و بازیکنان بزرگی را نیز برای پیاده کردن اهدافش در اختیار دارد. یکی از این بازیکنان سرور جپارفی است که تیم‌های مطرح لیگ برتر ایران برایش سر و دست می‌شکنند. یکی از اقدامات جنجالی بابایان بازی ندادن و نیمکت‌نشین کردن نستروف بود.

ترکیب احتمالی ازبکستان در برابر ایران:

ازبکستان می‌تواند به تیم کی‌روش گل بزند؟ / معرفی شاگردان بابایان

یکی از بازیکنان شناخته‌شده‌ی ازبکها ویتالی دنیسوف است که در لوکوموتیو مسکو توپ می‌زند و تقابل او با اشکان دژاگه می‌تواند از نکات جالب توجه بازی باشد. همچنین، گلر این تیم الکساندر لوبانف است که در پرسپولیس توپ می‌زد و در حال حاضر در پاختاکور بازی می‌کند.

دو بازیکن خط میانی این تیم نیز اتابک شوکورف و عزیزبک حیدرف هستند. حیدرف، بازیکن سابق الشباب، در تیم عجمان توپ می‌زند. شوکورف نیز در بنیادکار بازی می‌کند.

سه جلوزن ازبکستان شامورادف، جپارف و سردار رشیدف هستند. رشیدف بازیکن الجیش قطر است و تورنمنت موفقی را پشت سر گذاشته. شامورادف نیز در بنیادکار توپ می‌زند.

سرگئیف نیز تک‌مهاجم این تیم است. او بازیکن پاختاکور است و به صورت قرضی در بیجینگ گوان بازی می‌کند.

شاکله‌ی تیم ازبکستان را بازیکنان بنیادکار و پاختاکور تشکیل می‌دهند. با این حال، آنها در 7 بازی گذشته‌ی خود در این تورنمنت تنها 6 گل به ثمر رسانده‌اند و بعید است بتوانند در آزادی به شاگردان کی‌روش گل بزنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز