خبرگزاری کار ایران

کروز:با تمرکز کامل و حمایت هواداران مان می توانیم به هدفمان دست یابیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۱۹۲

اوسیانو کروز ،پس از آنالیز مسابقه اخیر ازبکستان مقابل تایلند، با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،اوسیانو کروز، کمک مربی تیم ملی فوتبال پس از مشاهده آخرین پیروزی ازبکستان گفت:به نظر من ازبکستان تیم خوبی است که ما باید به آنها احترام بگذاریم. آنها بازیکنان خوبی دارند و مطمئناً اعتقاد دارند که با مسابقه ای که در تهران خواهند داد می توانند قدم مهمی در راه صعود به جام جهانی بردارند. ما باید از این موضوع آگاه بوده و خود را به بهترین شکل آماده کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا توجه خاصی به یکی از بازیکنان ازبکستان دارید در ادامه بیان کرد:ازبکستان تعدادی بازیکن خوب و باتجربه دارد که در تیمهای مهمی حضور دارند. ما مشخصاً این تیم را خوب می شناسیم اما مهمتر از اینکه  فقط روی چند بازیکن تمرکز کنیم باید این را به خاطر داشته باشیم که آنها  یک تیم قدرتمند هستند. اصلی ترین قدرت آنها تیم بودن آنهاست.  بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت و به همین دلیل ما نیز باید در بهترین شرایط خود باشیم و بهترین عملکرد تیم ملی، قدرت گروهی و کیفیت خود را نشان دهیم.
وی درپایان گفت: باید گذشته را به خاطر بیاوریم تا برای این مسابقه آماده باشیم. 4 سال قبل، زمانی که ما برای جام جهانی برزیل مبارزه می کردیم، ازبکستان تیم ایران را در استادیوم آزادی یک بر صفر شکست داد و ما را برای رسیدن به هدف در جایگاه سختی قرار داد. ما باید این موضوع را یادآوری کنیم. همانگونه که کارلوس کی روش گفت ما باید با تمرکز کامل ، حواس کاملاً جمع و با تعهد بازی کنیم. اگر بتوانیم اینکار را انجام دهیم ، با هواداران خودمان در استادیوم مملو از جمعیت ، می توانیم نتیجه مطلوبی را بدست آوریم. با تمرکز کامل و با هواداران مان می توانیم به هدف مان برسیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز