خبرگزاری کار ایران

چرا ایران جوان قید ۳۰۰ میلیون را زد؟

اختصاصی ایلنا،جزئیات عجیب قرارداد قائدی با استقلال

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۲۳۰

باشگاه استقلال در حالی موفق به جذب مهدی قائدی شده که بندهای عجیبی در قرارداد او آمده است.

به گزارش ایلنا،مهدی قائدی روز گذشته با قراردادی 3 ساله  و به مبلغ 300 میلیون تومان به عضویت استقلال در آمد تا نخستین خرید این باشگاه باشد.

در حالی که باشگاه ایران جوان بوشهر برای صدور رضایت نامه قائدی درخواست 400 میلیونی داده بود ،به یکباره تغییر موضع داد تا در قرارداد این بازیکن با استقلال بندهای عجیبی قرار بگیرد.

طرفین در حالی به توافق رسیدند که استقلال تنها 100 میلیون بابت پرداخت رضایت نامه قائدی پول پرداخت کرد. طبق پیشنهاد باشگاه ایرانجوان آن ها قید 300 میلیون را زده و بند 15 درصدی قرارداد لژیونری قائدی را اضافه کردند.

بر این اساس در صورتی که این بازیکن جوان طی سه ساله قراردادش با استقلال لژیونر شود 15 در صد از مبلغ قرارداد لژیونری اش به باشگاه ایران جوان اختصاص پیدا می کند. باشگاه ایرانجوان در اقدامی جالب توجه و قابل تقدیر از این پرداختی از سوی باشگاه استقلال 50 میلیون به قائدی داد تا ضمن قدردانی از زحمات او در این باشگاه، این بازیکن موفق شود بدون دغدغه و مشکل در فصل جدید و در تیم استقلال به کار خود ادامه دهد.

نکته دیگری که در این قرارداد شکل گرفته و روز گذشته نیز به آن پرداخته شد، موضوع خواهرخوانندگی دو باشگاه بود؛ طبق این قرارداد این دو باشگاه اولویت نقل و انتقالاتی را به یکدیگر اختصاص داده اند و در صورتی که ایرانجوان بازیکن دیگر در سطح این باشگاه پرورش دهد ابتدا استقلال برای جذب وی محق خواهد بود و در طرف مقابل نیز استقلال در صورت نیاز این باشگاه بازیکن خروجی خود را در اختیار این باشگاه قرار خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز