خبرگزاری کار ایران

دوست عابر بانک پرسپولیس و مالک سابق نساجی مازندران؛

آشنایی با عضو احتمالی کادر مدیریتی استقلال تهران

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۳۴۸

چند روز از معرفی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران باقی مانده است اما حضور یک فرد موفق اقتصادی در این کادر از بقیه افراد محتمل تر است.

به گزارش ایلنا، با تصمیم وزارت ورزش و جوانان اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال تهران هفته آینده معرفی می شوند و در این بین اسامی هم به عنوان اعضای احتمالی عنوان می شود که نام یکی از آنها بسیار به گوش استقلالی ها آشناست.

مهدی پرهام، فرد موفق در بازار اقتصاد ایران که از گزینه های جدی استقلال نام برده می شود و به احتمال زیاد به پست سابقش در این باشگاه دست پیدا می کند. او در سال 91 رئیس کمیته اقتصادی بود زمان مدیرعاملی عی فتح الله زاده و سرمربیگری امیر قلعه نویی در استقلال تهران. پرهام رابطه نزدیکی با قلعه نویی دارد و در زمان حضور در باشگاه نساجی همواره از مشورت های او بهره می برد.

پرهام اصالتی قمی دارد و کار خود را از جوانی در بازار آهن تهران شروع کرد. بازاری که او را متمول کرد. تیزبینی این تاجر باهوش، او را در جوانی به یکی از نامدارترین چهره‌های بازار آهن بدل کرد. فعالیت‌های اقتصادی پرهام البته به همین بازار محدود نماند. ساخت‌و‌ساز در منطقه یک تهران و خرید‌و‌فروش املاک و مستغلات، فعالیت‌های دیگری بودند که به رشد دارایی‌های پرهام کمک کردند.

آشنایی با عضو احتمالی کادر مدیریتی استقلال تهران

او در دوان بدهکاری های بالای نساجی مازندران و اوضاع به هم ریخته این باشگاه به فوتبال وارد شد تا پس از حضور موفق در بازار آهن ایران با ساماندهی این باشگاه به قهرمان مازنی ها بدل شود و اسم و رسمی هم برای خودش به پا کند. مهدی پرهام با رقمی کمتر از 800 میلیون تومان این باشگاه پرطرفدار را خرید و بدهی های آن را پرداخت کرد اما پس از کش و قوس های فراوان او با این باشگاه او نتوانست ادامه همکاری بدهد و با باشگاه را به فروش گذاشت؛ درست چند روز پس از واکذاری امتیاز باشگاه استیل آذین توسط دوست صمیمی او، حسین هدایتی.

واسطه ورود پرهام به استقلال، امیدوار رضایی و امیر قلعه‌نویی بودند. پرهام پیش از ورود به استقلال، یک بار چک ۳۰۰ میلیونی وحید طالب‌لو را برای آبی‌ها پاس کرد. او ابتدای لیگ دوازدهم به عنوان مشاور اقتصادی به عضویت باشگاه در آمد و در اولین گام، یک حواله ۸۰۰ میلیون تومانی برای سفر استقلال به قطر را تحویل فتح‌الله‌زاده داد.

او پس از مدتی به دلایل نامعلوم از کادر مدیریتی کنار رفت و تا به امروز خبری از او نبود تا در شرایط بد مالی آبی ها خبر از بازگشتن این فرد موفق اقتصادی به باشگاه به گوش برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز