خبرگزاری کار ایران

استقلال به دنبال گزینه خارجى روى نیمکت؛ سایه اسکوچیچ و ماتئوس روی سر منصوریان

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۳۶۴

شکست تاریخی آبی ها در لیگ قهرمانان موجب شده تا سرمربیان خارجی از گزینه های احتمالی هدایت استقلال در لیگ هفدهم باشند.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران در فصلی که شروع خوبی نداشت توانست در نیم فصل دوم با بازیکنان جوانش با برتری برابر السد قطر به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد و در حالیکه به نایب قهرمانی در لیگ شانزدهم رسید؛ به عنوان تیم دوم مرحله گروهی به مرحله حذفی راه یافت و موفق به برتری یک بر صفر مقابل العین در ورزشگاه آزادی شد اما این بازی برگشت بود که تاریخ تلخی را در ذهن هواداران این تیم باقی گذاشت تا آن ها خیلی سخت بتوانند سرمربی این تیم را ببخشند.

استقلال تهران در غیاب امید ابراهیمی و امید نورافکن، فرشید اسماعیلی را هم در اختیار نداشت تا با ترکیب عجیب و نادرست پا به این دیدار حساس بگذارند. ترکیب از ابتدا ناهماهنگ بود تا در اوسط نیمه اول مصدومیت فرشید باقری هم به مشکل بزرگ تبدیل شود؛ طراحی حملات برای گلزنی العین در فضای به هم ریخته میانه میدان فراهم شد.

سیستم و برنامه نادرست منصوریان در این دیدار موجب شد تا شکست تاریخی برای آبی ها رقم بخورد و راهی به غیر از استعفای منصوریان پیش روی هواداران استقلال باقی نماند. تاکتیک های غلط منصوریان و به میدان رفتن مگویان در پستی غیر تخصصی و همچنین برنامه ی نامعلوم او برای مقابله با حملات العین شکست تلخی را رقم زد که سرمربی آبی ها یک هفته موبایلش را خاموش کند و از خانه بیرون نیاید.

حذف از لیگ قهرمانان باعث شد تا منصوریان در جدی و حساس ترین دیداری که هدایت استقلال را برعهده دارد، عیارش را نشان بدهد. طرفداران این تیم متوجه سراسیمه بودن سرمربی استقلال در حساس ترین مقطع فصل شدند و شاید همین بی تجربگی او گزینه های خارجی را به نیمکت استقلال نزدیک کند.

سیدرضا افتخاری با تایید وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست باشگاه در سمتش باقی می ماند اما اعضای هیئت مدیره تغییر خواهند کرد. در فاصله ای که اعضای جدید معرفی نشده اند تصمیمی در باشگاه اتخاذ نمی شود و باید منتظر ماند و دید اعضای جدید هیئت مدیره به دنبال ادامه همکاری با منصوریان خواهند بود یا سیاست باشگاه پس از مدت ها عوض می شود و سرمربی خارجی سکان هدایت آبی ها در دست می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز