خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت دبیری تبریز برای فصل آینده لیگ برتر فوتسال

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۳۹۰

تیم فوتسال دبیری تبریز در فصل آینده لیگ برتر شرکت می کند و مالک این باشگاه در این خصوص اظهاراتی را بیان کرد.

به گزارش ایلنا، بعد از جلسه هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز و پس از صحبت‌های تاج، رئیس فدارسیون فوتبال با شهرام دبیری، مالک این باشگاه، قرار شد این باشگاه فصل آینده هم در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال حضور داشته باشد.

البته قرار است مسئولان باشگاه دبیری عهده‌دار مسائل فنی و مدیریتی این تیم در فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بوده و شرکت هافمن به عنوان اسپانسر این باشگاه هزینه‌های تیم را پرداخت کنند و فصل آینده به طور کامل اسپانسر جدید مسئولیت باشگاه را برعهده گرفته و با نام جدید در این رقابت‌ها حضور یابد.

سه بازیکنی که از این تیم جدا شده پس از دریافت رضایتنامه از دبیری تبریز راهی مس شده اند که اگر این سه بازیکن مایل باشند با مذاکره با طرفین قراردادشان را فسخ کرده و به دبیری می پیوندند. هنوز وضعیت نهایی مشخص نیست و باید دید نتایج مذاکرات این دو باشگاه چگونه رقم می خورد.

شهرام دبیری، مالک فصل پیش دبیری تبریز در این خصوص گفت: فرهاد فخیم، حمید احمدی و عسگری سه بازیکنی هستند که از تیم دبیری به تیم مس رفتند ولی هنوز قراردادشان ثبت نشده است.  ما با مسئولان تیم مس صحبت کردیم تا شرایط را برای بازگشت بازیکنان مهیا کنند و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز