خبرگزاری کار ایران

یک صید فوق العاده توسط علی دایی؛ توافق مثبت سجاد شهباززاده با سایپا

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۵۹۷

علی دایی با حذب یک مهاجم جوان قصد دارد عملکرد سایپا را به روزهای خوب باز گرداند.

به گزارش ایلنا، با معرفی علی دایی به عنوان سرمربی سایپا این تیم به طور جدی وارد بازار نقل و انتقالاتی شد و چند بازیکن جوان هم جذب کرد. بزرگترین صید دایی در بازار تابستانی را می‌توان خرید جدید این تیم دانست؛ سجاد شهباز زاده مهاجم گلزن سابق استقلال.

شهباززاده پس از جدایی از آلانیا اسپور ترکیه راهی ایران شد اما او در بازگشت به تیم محبوب ناکام ماند چرا که استقلال در نقل و انتقالات زمستانی از سوی فیفا محروم شده بود. پس از محرومیت آبی‌ها این مهاجم قصد داشت به تراکتورسازی بپیوندد تا نیم فصل زیر نظر امیر قلعه نویی به میدان برود که تبریزی‌ها هم به دلیل بدهکاری از جذب بازیکن محروم شدند.

در نهایت این علی دایی بود که با شهباززاده به توافق رسید و او به نفت تهران پیوست. در نیم فصل شهباززاده عملکرد چندان خوبی نداشت اما رویای بازگشت به استقلال را در سر داشت که با احتمال تمدید قرارداد کاوه رضایی پیوستن او به جمع شاگردان منصوریان کمرنگ شد تا او مقصد بعدی‌اش را انتخاب کند.

این انتخاب پس از 3 سال جدایی از نارنجی پوشان رخ می‌دهد. شهباززاده فوتبالش در رده بزرگسالان را از این تیم نارنجی پوش که به عنوان سایپا کرج در مسابقات لیگ برتر حضور داشت، آغاز کزد و پس از 4 فصل حضور در این تیم سال 93 راهی استقلال تهران شده بود.

علی دایی با این مهاجم 27 ساله مذاکره کرد و او پس از پایان قراردادش با نفت تصمیم گرفت تا لیگ هفدهم هم زیر نظر دایی کارش در لیگ ایران را ادامه بدهد. توافق نهایی شهباززاده با سایپا انجام شده و طی چند روز آینده او به طور رسمی قراردادش را امضا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز