خبرگزاری کار ایران

سروش در راه چه تیمی است؟

پر از خارجی، مملو از دورگه؛ با یک ایرانی و لباس آبی

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۶۵۰

ستاره پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم در استانه پیوستن به یک تیم نه چندان قدرتمند قطری است.

به گزارش ایلنا، امروز یکی از رسانه های قطری از قطعی شدن پیوستن سروش رفیعی به باشگاه الخور قطر خبر دادند. خبری که هنوز از طرف باشگاه الخور یا خود سروش رفیعی و باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی اعلام نشده است.

با رفتن مهرداد پولادی، رحیم زهیوی، پژمان منتظری و مجتبی جباری، سروش رفیعی به همراه مرتضی پورعلی گنجی تنها ایرانی های لیگ ستارگان در فصل آینده خواهند بود.

الخور در فصلی که گذشت در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ ستارگان قرار گرفت. آنها در تیم خود 7 بازیکن خارجی دارند که چند نفر از آنها جزو خارجی های آماتور به حساب می آیند.

بابا جبرئیل گوئیه دروازه بان سنگالی این تیم است که 34 سال سن دارد. ولینگتون برزیلی و 28 ساله با ارزشی در حدود یک میلیون و سیصد هزار یورو گران ترین بازیکن الخور به حساب می اید که در خط میانی بازی می کند. لاسین دیابی از ساحل عاج و بابو بارو از غنا دو بازیکن آفریقایی و آماتور تیم الخور هستند.

دیگر بازیکن مهم و خارجی الخور کسی نیست جز مادسون. بازیکن دو رگه ایتالیایی برزیلی که 31 سال سن دارد و در در پست هافبک تهاجمی بازی می کند. یعنی دقیقا همان پستی که سروش در آن تبحر دارد. این بازیکن به خاطر سن و سالش احتمالا با حضور سروش از این تیم جدا شود اما اگر بنا به ماندنش باشد اصلی ترین رقیب سروش برای حضور در ترکیب اصلی خواهد بود.

سومین خارجی مهم الخور مهاجم شماره 9 این تیم است. موحاسین  لاجور 31 ساله و مراکشی با ارزش یک میلیون یورو فوروارد اصلی تیم الخور در فصلی که گذشت بود.

در کنار این ها یک نکته جالب توجه را وجود دارد. سروش رفیعی در صورت حضور در الخور اولین ایرانی این تیم نیست. شماره 18 فصل گذشته تیم الخور بازیکن چپ پایی به نام پژمان خوبیاری بود. بازیکنی 28 ساله که جزو نفرات اصلی الخور هم به حساب می آمد. به جز او دو بازیکن دو رگه ایرانی قطری به نام های رضا شنبه و مصطفی جلال هم در لیست الخور حضور دارند

در نهایت باید گفت تیمی که قرار است سروش به آن بپیوندد جزو ارزان ترین تیمهای لیگ ستارگان به حساب می آید که اگر تغییر سیاست در دستور کارشان قرار نگیرد بی تردید جزو بخت های اصلی سقوط در فصل جدید خواهند بود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز