خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از تمام فعالیت‌های استقلال در نقل و انتقالات

رامین رضاییان، داریوش شجاعیان، پژمان منتظری و سایرین

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۶۶۲

باشگاه استقلال در روزهای آینده چند خرید مطرح خواهد داشت و با چند گزینه دیگر هم مشغول مذاکره است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه استقلال که کار خود را در فصل نقل و انتقالات دیرتر از سایر تیم‌ها مثل پرسپولیس و سپاهان آغاز کرد، در جذب چند بازیکن شکست خورده و از طرفی در آستانه توافق و عقد قرارداد با چند بازیکن دیگر قرار دارد.

به احتمال زیاد چند روز آینده خبرهای خوشی برای هواداران استقلال در راه خواهد بود.

 

پروژه سخت حفظ امید و کاوه نتیجه‌ داد/ ستاره‌ها ماندنی شدند

رامین رضاییان، داریوش شجاعیان، پژمان منتظری و سایرین

یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان استقلال از ابتدای نقل و انتقالات حفظ دو مهره کلیدی و تاثیرگذار این تیم یعنی امید ابراهیمی و کاوه رضایی بود. در چند وقت اخیر، اخبار ضد و نقیضی در مورد این دو بازیکن منتشر شده بود و حتی کاوه رضایی تا پای عقد قرارداد با تیم‌های قطری هم پیش رفت ولی به نظر می‌رسد در نهایت این دو بازیکن راضی به تمدید قرارداد شدند.

 

سرور جپاروف و جلال‌الدین مارشاریپوف/ ازبک‌ها ممنوع‌الخروج می‌شوند؟

پس از حرف و حدیث‌های فراوانی که در مورد قرارداد جپاروف با استقلال مطرح شده بود مشخص شد این بازیکن باید به استقلال برگردد و البته مذاکرات مثبتی هم میان طرفین انجام شد تا با توافق کامل این همکاری صورت بگیرد. از طرفی منصوریان علاقه‌زیادی به جذب مارشاریپوف دارد و تاکید او روی به خدمت گرفتن این بازیکن باعث شده تا مسئولان باشگاه دست به کار شوند.

شنیده می‌شود در سفری که این دو بازیکن برای دیدار با ایران در تیم ملی کشورشان دارند، مسئولان استقلال مذاکرات نهایی را انجام داده و آنها را در تهران نگه می‌دارند.

 

مرتضی تبریزی و حسن بیت سعید/ خط حمله رویایی تشکیل می‌شود؟

با توجه به فهرست خرید منصوریان به نظر می‌رسد او قصد دارد فصل آینده با سیستم 3 مهاجمه به میدان برود و تلاش برای جذب تبریزی و بیت‌سعید به عنوان مهاجمان کناری و قرار گرفتن کاوه رضایی میان آنها، خط حمله رویایی استقلالِ منصوریان را شکل خواهد داد.

شنید‌ها حاکی از آن است که این دو بازیکن فاصله زیادی تا امضای قرارداد با استقلال ندارند و اگر مشکل خاصی نباشد به زودی عکس آنها با لباس آبی استقلال رسانه‌ای خواهد شد.

بیت سعید پیشنهاد خوبی از فولاد دارد و از اصفهان هم خبر می‌رسد امیر قلعه‌نویی که گزینه جدی هدایت ذوب‌آهن است تاکید زیادی روی حفظ تبریزی دارد ولی ظاهراً کار این دو بازیکن با استقلال تمامن شده است.

 

رامین رضاییان؛ خیلی دور، خیلی نزدیک

رامین رضاییان، داریوش شجاعیان، پژمان منتظری و سایرین

بازیکنی که آبی‌پوش شدندش بی‌شک بمب خبری نقل و انتقالات خواهد بود، طبق شنیده‌ها خیلی به این تیم نزدیک شده است.

با وجود اینکه هم باشگاه استقلال و هم خود رضاییان مذاکراتشان در این مورد را تکذیب کرده‌اند ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که این انتقال خیلی هم اتفاق بعید و غیرممکنی نخواهد بود.

آمدن رضاییان به استقلال سوژه روز رسانه‌ها و فضای مجازی شده است و باید دید در نهایت عملی خواهد شد یا نه.

انصراف استقلال از جذب دانیال ماهینی و قراردادن نام غفوری در فهرست خروجی خود دلیل دیگریست که نشان می‌دهد این باشگاه گزینه‌ای برای دفاع راست خود در نظر دارد و همین موضوع ذهن‌ها را به سمت رضاییان می‌برد.

 

داریوش شجاعیان؛ استقلال سر کیسه را شل می‌کند؟

با وجود اینکه مسئولان گسترش فولاد اعلام کردند تمایلی به فروش هافبک تکنیکی‌شان ندارند، ولی به نظر می‌رسد این یک تاکتیک نقل و انتقالاتی برای بالابردن قیمت بازیکن است. شجاعیان قرارداد دوساله با گسترش فولاد دارد و به نظر می‌رسد جذب او هزینه زیادی روی دست استقلال خواهد گذاشت. باید دید استقلالی‌ها حاضر می‌شوند برای جذب شجاعیان هزینه زیادی متقبل شوند یا قید جذب او را خواهند زد؟

 

پژمان منتظری، یک قدم تا امضای قرارداد

رامین رضاییان، داریوش شجاعیان، پژمان منتظری و سایرین

یکی از دغدغه‌های اصلی منصوریان در نقل و انتقالات، تقویت خط دفاعی بوده است و از این رو به سراغ گزینه‌ای رفته است که احتمال حضورش در سایر تیم‌ها پایین است.

منتظری که در طول چند سال اخیر که در لیگ قطر بازی می‌کرده همیشه نسبت به بازگشت به استقلال ابراز تمایل کرده و به نظر می‌رسد فاصله چندانی با این اتفاق ندارد.

خبرها حاکی از توافق نهایی طرفین دارد و به احتمال زیاد در چند روز آینده قرارداد این همکاری به امضا می‌رسد.

 

فهرست خروج 3 نفره/ کریمی، مگویان و غفوری جدا می‌شوند

در میان خرید‌های مطرح استقلال، 3 بازیکن این تیم هم باید جدا شوند و فصل آینده در تیم دیگری فعالیت می‌کنند.

وریا غفوری که فصل گذشته اکثراً مصدوم بود و در زمان حضورش در زمین نتوانست انتظارات را برآورده کند. مگویان هم با وجود اینکه قابلیت بازی در چند پست مخلتف را دارد ولی با آمدن منتظری و ترافیک خط دفاعی آبی‌پوشان جایی در ترکیب این تیم نخواهد داشت.

یعقوب کریمی هم گزینه دیگر فهرست خروجی استقلال است که با آمدن بیت‌سعید و بازی در پست وینگر چپ استقلال از وجود کریمی بی‌نیاز خواهد شد.

به احتمال زیاد این 3 بازیکن فصل آینده در استقلال حضور نخواهند داشت.

 

سجاد شهباززاده، ماندن کنار دایی به جای آبی‌پوش شدن

رامین رضاییان، داریوش شجاعیان، پژمان منتظری و سایرین

با وجود مذاکرات مثبتی‌ها در ابتدای فصل نقل و انتقالات برای بازگشت شهباززاده به استقلال انجام شد، به نظر می‌رسد این بازیکن یک گزینه جایگزین در صورت جدایی کاوه رضایی خواهد بود و گزینه اصلی منصوریان محسوب نمی‌شود. حالا با توافق کاوه رضایی برای ماندن در استقلال، شهباززاده جایی در تفکرات منصوریان ندارد و فصل آینده هم در جمع آبی‌پوشان نخواهد بود.

 

مجتبی جباری و تیری که به سنگ خورد

رامین رضاییان، داریوش شجاعیان، پژمان منتظری و سایرینرامین رضاییان، داریوش شجاعیان، پژمان منتظری و سایرین

تلاش‌های جباری برای بازگشت به استقلال بی‌نتیجه بوده است و به نظر می‌رسد این بازیکن هم مثل تیموریان نمی‌تواند به آرزوی خداحافظی در لباس این تیم برسد.

جباری هفته گذشته در مصاحبه‌ای ادعا کرده بود سرمربی استقلال تغییر خواهد کرد و او منتظر سرمربی جدید این تیم برای مذاکره است.

ادعایی که با ابقای منصوریان توسط وزیر ورزش رد شد و به نظر می‌رسد تیر جباری برای بازگشت به استقلال به سنگ خورده باشد.

 

سایر نفرات:

شایان مصلح به عنوان دفاع چپ با استقلال به توافق رسیده است و به زودی قراردادش را امضا می‌کند.

صحبت از محمد دانشگر هم برای استقلال مطرح است که هنوز رنگ و بوی جدیت به خود نگرفته است.

روزبه چشمی هم بازگشتش به استقلال قطعی است و فصل آینده پس از مدتها می‌تواند برای استقلال به میدان برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز