خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه معارفه بوناچیچ در گسترش

نصیرزاده از حضور کاخا خبر داد

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۶۷۰

مدیرعامل گسترش فولاد سرمربی جدید تیمش را به کادر فنی معرفی کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه گسترش فولاد، جلسه هماهنگی و معارفه کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در رقابت های فصل هفدهم لیگ برتر، برگزار گردید و چارچوب فعالیت ها و برنامه های آماده سازی تیم تشریح شد.

طی این مراسم هوشنگ نصیرزاده با معرفی لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد برای مسابقات فصل هفدهم لیگ برتر، با اشاره ای کوتاه به سوابق وی در فوتبال ایران و کشورهای مختلف منطقه، بیان داشت: فوتبال پدیده ای غربی است و به همین سبب بهره برداری از دانش و تجربه مربیان غربی دستاورد های بیشتری را به همراه دارد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه تیزهوشی و فهم بالای مربیان ایرانی نیز قابل ستایش است، افزود: سعی ما بهره گیری از ترکیب دو امر مذکور بوده و در همین راستا در کنار لوکابوناچیچ از تجربه و دانش ستار همدانی که مربی زبده و بازیکنی نام آشنا در عرضه فوتبال کشور است و همچنین عباس آقایی که یکی از بازیکنان سطح بالای فوتبال ایران و پیشکسوت این باشگاه به شمار می آید، بهره مند خواهیم شد.

نصیرزاده در ادامه با معرفی مارتین مجیستر به عنوان مربی بدنساز تیم، وی را فردی با سابقه درخشان در فوتبال دنیا مطرح کرد و اظهار داشت: ایشان اصالتاً آرژانتینی است و در کشور قطر نیز با لوکابوناچیچ همکاری داشت و از جمله سوابق وی می توان به مربیگری تیم زیر ۲۳  اسلوونی و مربی بدنساز تیم های بارسلونا و تیم ملی اسپانیا و همکاری کوتاه مدت با باشگاه سپاهان اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به حضور حسن آذرنیا در جایگاه مدیر تیم، تصریح کرد: ایشان یکی از چهره های درخشان فوتبال تبریز و کشورمان هستند و همکاری باشگاه گسترش فولاد با ایشان همچون سال های اخیر ادامه خواهد داشت و تمامی بازیکنان باید امور مربوط به فعالیت خود را از طریق آقای آذرنیا پیگیری کنند.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولادفولاد تبریز همچنین حضور دکتر معمر در کنار لوکابوناچیچ را نیز ارزشمند دانست و عنوان کرد: هدف باشگاه بسترسازی مناسب برای کسب دستاورد های پایدار است و گرد هم آوردن کادر فنی هماهنگ و باتجربه، اولین گام در این راستا بود.

هوشنگ نصیرزاده از اضافه شدن چند بازیکن اصلی تیم در فصل گذشته و همچنین کاخا طی روزهای آتی خبر داد و ابراز داشت: لوکا بوناچیچ سابقه همکاری با باشگاه گسترش فولاد را دارد و اشراف کاملی به شرایط و امکانات و همچنین پتانسیل های فنی بازیکنان دارد و توقع ما همکاری و تعامل سازنده بین تمامی ارکان تیم است.

در ادامه این مراسم، لوکابوناچیچ چارچوب فعالیت ها و برنامه های مدنظر برای آماده سازی تیم را تشریح کرد  و مربیان و بازیکنان به تبادل نظر در این خصوص پرداختند.

شایان ذکر است، تمرینات تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از امروز - شنبه ۲۰ خرداد - به صورت دو نوبت در روز ( ۱۰ صبح و ۱۸۸ عصر) در استادیوم اختصاصی بنیان دیزل آغاز خواهند کرد.

براین اساس، شاگردان بوناچیچ پس از برگزاری دو بازی تدارکاتی در تبریز،  از ۳ الی ۱۶ تیرماه راهی اردوی آماده سازی می شوند و در این اردو نیز علاوه بر برگزاری دو نوبت تمرین در روز، پنج بازی تدارکاتی نیز مدنظر قرار گرفته است.

اعضای تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز، پس از بازگشت از اردوی تمرینات خود را از ۱۹ تیر به صورت یک جلسه در روز در استادیوم اختصاصی بنیان دیزل پیگیری خواهد کرد و  قبل از شروع مسابقات فصل هفدهم لیگ برتر، دو بازی تدارکاتی دیگر نیز برگزار می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز