خبرگزاری کار ایران

امید نمازی در گفت و گو با ایلنا:

نتیجه چهار سال پیش تکرار نمی شود/ هم ایران قوی تر شده وهم ازبکستان ضعیف تر شده است

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۶۷۸

مربی اسبق تیم ملی ایران گفت: شک نکنید که ایران ازبسکتان را شکست می دهد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه شب در چارچوب هفته هشتم مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه باید در ورزشگاه آزادی از تیم ملی ازبکستان پذیرایی کند.

این مسابقه در حالی برگزار می شود که در دوره قبلی هم ایران با ازبکستان هم گروه شده بود و در ورزشگاه آزادی با یک گل به حریف آبی پوش خود باخت. امید نمازی مربی تیم زیر 20 سال ایالات متحده که در آن زمان دستیار اول کارلوس کی روش بود درباره دیدار پس فردای ایران و ازبکستان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: این مسابقه می تواند برای هر دو تیم حساس و هیجان انگیز باشد. ایران در خانه خودش بازی می می کند و حمایت هواداران خود را همراهش می بیند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد بازهم ایران در خانه مقابل ازبکستان غافلگیر شود و شکست بخورد، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید این اتفاق رخ نمی دهد. تیم ایران نسبت به چهار سال گذشته هم جوان تر شده و هم قدرتمند تر بازی می کند و نتیجه می گیرد. همچنین تیم ازبکستان هم نسبت به چهار سال قبل ضعیف تر و پیرتر شده است.

نمازی در پایان گفت: شک نکنید که ایران ازبکستان را شکست می دهد. امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا ایران در فاصله دو هفته تا پایان صعودش به جام جهانی قطعی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز