خبرگزاری کار ایران

فقیهی در گفت و گو با ایلنا:

بعید می دانم قرارداد قلعه نویی میلیاردی باشد/ در انتخاب کادر فنی دخالت نمی کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۷۴۰

معاون باشگاه ذوب آهن گفت: تیم بزرگ مربی بزرگ می خواهد.

احمد فقیهی در گفت و گو با ایلنا درباره انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید ذوب آهن اظهار داشت: خدا را شکر امروز پرونده انتخاب سرمربی به اتمام رسید و اقای امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید باشگاه ذوب آهن به مدت یک فصل انتخاب شدند.

وی در ادامه افزود: صحبت های خوبی بین طرفین انجام شد. ما از اقای قلعه نویی و چند مربی دیگر برنامه گرفتیم و در نهایت با نظر آقای آذری و اعضای هیئت مدیره توافقات نهایی با حضور آقای قلعه نویی صورت گرفت.

معاون باشگاه ذوب آهن درباره مبلغ قرارداد قلعه نویی و اینکه آیا میزان قرارداد این سرمربی میلیاردی است یا خیر گفت: ایشان مربی بسیار بزرگی هستند و سابقه 5 عنوان قهرمانی در لیگ را در کارنامه خود دارند و پرافتخارترین مربی لیگ به شمار می ایند. از طرفی ذوب آهن هم تیم بزرگی است و به مربی بزرگ هم احتیاج دارد. با این حال بعید میدانم قرارداد آقای قلعه نویی میلیاردی باشد.

وی همچنین اذعان داشت: اقای قلعه نویی هنوز به ما کادر فنی خود را اعلام نکرده اند اما ما هیچ دخالتی در این زمینه نداریم و هیچ کسی از جمله مجتبی حسینی را به ایشان معرفی نکرده ایم.

ان شالله تا 48 ساعت اینده با لیستی که به ما می دهند کار خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز می کنیم تا بتوانیم حضوری قدرتمندانه در لیگ برتر داشته باشیم. آقای قلعه نویی هر جا که بوده اند برای قهرمانی جنگیده اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز