خبرگزاری کار ایران

علی پروین: پرسپولیس به بودجه 50 میلیاردی نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۷۵۰

اسطوره باشگاه پرسپولیس امروز با حضور در جلسه ای دوستانه با علی اکبر طاهری در خصوص مسائل مختلف حول این باشگاه به صحبت پرداخت.

به گزارش ایلنا، علی پروین، اسطوره و مرد محبوب پرسپولیسی‌ها امروز در ساختمان باشگاه حضور یافت و با سرپرست این باشگاه به گفتگو پرداخت. در حالی که با حضور پروین گمانه زنی در خصوص احتمال عضویت او در هیات مدیره بار دیگر به جریان افتاد او اعلام می کند دیگر به این مسائل فکر نمی‌کند: اصلا بحث این مسائل نبود. من در باشگاه حاضر شدم تا با آقای طاهری گفتگو داشته باشم. بنده خدا اینقدر ناراحت و دلگیر بود که من نیز ناراحت شدم. پرسپولیس 40 میلیون هوادار دارد و آقای روحانی در وهله اول باید به تیم کمک کند. وزارت ورزش نیز باید کمک کند و پرسپولیس بعد از مدت‌ها توانسته به جمع هشت تیم برتر راه یابد و نیازمند کمک و نگاه ویژه است.

وی ادامه داد: نباید بگذارند آقای طاهری دست تنها بماند. اکنون پرسپولیس با حضور در این مسابقات حکم تیم ملی را دارد.

علی پروین در خصوص جذب بازیکنان جدید گفت: پرسپولیس بازیکنانی خوبی جذب کرده و امیدوارم در فصل آینده در وهله اول بتواند به قهرمانی دست یابد. اول از همه چیز مهمتر این است که از نظر مالی مشکلاتش را برطرف کند. پرسپولیس در فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و می توان گفت حداقل 50 میلیارد هزینه دارد. 

وی در خصوص شرایط دیدار برابر الاهلی عربستان گفت: امیدوارم بتوانند از این مرحله عبور کنند.

علی پروین درباره موفقیت تیم ملی والیبال گفت: من آنقدر والیبالی نیستم و البته باید به این بچه ها دست مریزاد گفت و آنها بازی خوبی به نمایش گذاشتند و امیدوارم در ادامه نیز به پیروزی دست یابند.

وی درباره بازی برابر ازبکستان نیز گفت: من به پیروزی برابر ازبکستان کاملا خوش بین هستم و امیدوارم با پیروزی یک جشن صعود خوب برپا کنیم. من که نمی توانم بیرون بیایم و جشن بگیرم اما مردم حسابی خوشحال خواهند شد و بیایند و جشن برگزار کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز