خبرگزاری کار ایران

از چند تیم مطرح پیشنهاد دارم؛

غلامی: با درایت کی‌روش ازبکستان را شکست می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۸۰۹

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران از چند پیشنهاد لیگ برتری پیش رویش گفت.

به گزارش ایلنا، مهاجم شمالی فوتبال از معدود بازیکنانی است که در سن 34 سالگی به فکر بازگشت به روزهای خوبش است و در همین رابطه گفت: مهلت قراردادم با خونه به خونه به پایان رسیده و رضایتنامه‌ام را از باشگاه دریافت کرده‌ام. در حال حاضر به فکر بازگشت به لیگ برتر هستم.

غلامی ادامه داد: از چند تیم خوب لیگ برتری پیشنهاد دارم اما درحال حاضر الویتم پیوستن به تیمی‌ است که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده باشد.

مهاجم سابق سپاهان در مورد بازگشتش به فوتبال گیلان و حضور در سپیدرود رشت عنوان کرد: هنوز پیشنهادی از این تیم دریافت نکرده‌ام اما طی هفته جاری مقصد بعدی‌ام را مشخص می‌کنم.

غلامی درباره بازی ایران برابر ازبکستان عنوان کرد: بازی سختی خواهد بود اما با درایت آقای کی روش و با شناختی از ایشان دارم می‌توانیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم و به یاری خدا جزو تیم‌های صعود کننده به جام جهانی روسیه باشیم.

محمد غلامی در پایان گفت:‌ فوتبال لیگ یک دیده نمی‌شد اما خونه به خونه تیم قابل احترامی بود. با حضور در تیم لیگ برتری برای بار دیگر به دنبال اثبات خودم هستم و امیدوارم حضور خوبی در لیگ برتر داشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز