خبرگزاری کار ایران

هری کین: برابر اسکاتلند هت‌تریک می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۸۶۷

هری کین احتمالا مهاجم اول تیم ملی انگلیس در دیدار امشب با اسکاتلند خواهد بود.

به گزارش ایلنا، مهاجم تاتنهام از مهرماه که گرت ساوت گیت مربی «سه شیر» شد برای این تیم بازی نکرد اما در این بازی از مقدماتی جام جهانی که برابر تیمی دیگر از بریتانیا و به میزبانی همپدن پارک گلاسکو برگزار می‌شود، در راس خط حمله قرار می‌گیرد. ساوت گیت به دلیل مصدومیت‌های مچ پا نتوانسته بود از گلزن اسپرز استفاده کند اما ساوت گیت که کین را کاپیتان آینده انگلیس می‌داند، همواره او را در برنامه‌های خود داشته.

شانس کین برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی مقابل اسکاتلند چهارشنبه بیشتر شد وقتی جیمی واردی به دلیل مصدومیت ران اردوی انگلیس را ترک کرد. مهاجم لسترسیتی در جریان تمرین دچار مصدومیت شده بود و آنطور که گفته‌اند احتیاطا او را مرخص کرده‌اند تا پزشکان باشگاه لستر به وضعیتش رسیدگی کنند. او همچنین در بازی سه‌شنبه آینده مقابل فرانسه در پاریس هم غایب خواهد بود.

کین آماده است که آمار گلزنی‌اش برای انگلیس را بهبود بخشد بعد از آنکه برای دومین فصل متوالی جایزه کفش طلای لیگ برتر را گرفت. او که جایزه بهترین بازیکن از نگاه هواداران را به خود اختصاص داد، در 10 بازی آخر لیگ برتر 15 گل زد اما بیش از یک سال است که نتوانسته برای تیم ملی کشورش گل بزند.

این بازیکن 23 ساله که در 17 بازی ملی خود 5 گل زده، گفت: «شما به‌عنوان یک مهاجم همیشه زیر ذره بین هستید و مردم همواره از شما گل می‌خواهند. در حال حاضر اعتماد به نفس خوبی دارم. مدتی است که به خاطر مصدومیت برای انگلیس بازی نکرده‌ام و حالا هیجان زده‌ام که دوباره بازی کنم و گل بزنم. در فوتبال باشگاهی شما همیشه ریتم دارید اما در تیم ملی اینطور نیست. الان هم‌تیمی‌ها را می‌بینید و تا مدت زیادی در کنارشان نیستید و این چیزی است که من به آن عادت کرده ام. پنج گل در 17 بازی وحشتناک نیست اما اگر بتوانم مقابل اسکاتلند هت‌تریک کنم و در بازی بعدی هم گل بزنم، آمارم خیلی بد نخواهد بود. من واقعا به دنبال رکوردها نیستم اما وقتی به بازیکنان گذشته نگاه می‌کنم که چقدر عالی بودند، دوست دارم پیشرفت کنم. آلن شیرر برای تیم ملی و باشگاهی عالی بود و نگاه کردن به این بازیکنان می‌تواند به من کمک کند.»

مارکوس راشفورد 19 ساله هم که تا 18 ماه پیش کمتر کسی او را می‌شناخت حالا به خاطر بازی‌های خوبی که برای منچستریونایتد انجام داده، عضو ثابت تیم ملی انگلیس شده هر چند خودش باور ندارد خیلی زود به این تیم رسیده:«فکر نمی‌کنم سرعت پیشرفت من بیش از حد بوده، بازی‌های خوب زیادی انجام دادم و البته انگلیس و منچستر به من نگاه مثبتی داشتند. از مربی تیم متشکرم که اجازه داد با تیم بزرگسالان باشم و به پیشرفتم ادامه دهم، فکر می‌کنم هر دوی ما از یک زاویه به این موضوع نگاه می‌کنیم.»

انگلیس با چهار امتیاز اختلاف در صدر گروه F است و در ماه نوامبر در ویمبلی با سه گل حریف سنتی خود را شکست داده.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز