خبرگزاری کار ایران

فاش کردن پیامک مهاجم آبی‌پوش و ضرر چند میلیون پوندی

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۰۷۶

درگیری کاستا و کونته احتمالا ضرری چند میلیونی برای آبی‌ها به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش ایلنا، تصمیم دیه‌گو کاستا، مهاجم چلسی برای فاش کردن محتوای پیام‌‌هایی که مربی‌اش آنتونیو کونته در پایان فصل برایش فرستاده است – پیام‌هایی که در آنها مربی ایتالیایی چلسی تأیید کرده مهاجم اسپانیایی جایی در برنامه‌های او ندارد – ممکن است منجر به ضرر چندین میلیون پوندی قهرمان فصل اخیر لیگ برتر شود چون حالا تیم‌هایی که خواهان جذب کاستا بودند می‌دانند که مهاجم سابق اتلتیکو مادرید آینده‌ای در استمفوردبریج نخواهد داشت.

کاستا که این روزها در اردوی تیم ملی اسپانیا به سر می‌برد، در موفقیت بزرگی که تیمش با فتح لیگ برتر کسب کرد، نقش مهمی داشت اما به نظر می‌رسد که شمارش معکوس برای خروجش از جمع آبی‌پوشان لندن آغاز شده است. او گفته که باید راه خروجی از استمفوردبریج را پیدا کند چرا که رابطه‌اش با کونته وضعیت جالبی ندارد و اختلافات میان آنها فراتر از حدی است که بتوان آن را ترمیم کرد.

فاش کردن پیامک مهاجم آبی‌پوش و ضرر چند میلیون پوندی

با این حال چلسی به مهاجم 28 ساله‌اش اعلام کرده است که به او اجازه نخواهد داد برای خروجش از این تیم با تیمی دیگر وارد مذاکره شود و خود باشگاه مدیریت امور مربوط به خروج این بازیکن ملی‌پوش را که دو سال دیگر با آبی‌های لندن قرارداد دارد برعهده خواهد گرفت.

چلسی در ابتدا امیدوار بود که کاستا را در ازای 76 میلیون پوند به تیم تیانجین کوانجیان چین بفروشد اما شانس این باشگاه برای کسب چنین رقم هنگفتی که می‌توانست صرف خرید روملو لوکاکو از اورتون شود حالا به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است و دلیلش هم اعترافات این بازیکن اسپانیایی به رسانه‌ها بعد از تساوی تیم ملی کشورش برابر کلمبیا در بازی چهارشنبه شب بود. کاستا اعتراف کرد که رابطه‌اش با کونته در فصلی که گذشته تیره و تار شده است و بعد هم از محتوای پیام‌هایی که میان آنها رد و بدل شده بود پرده برداشت.

فاش کردن پیامک مهاجم آبی‌پوش و ضرر چند میلیون پوندی

کاستا گفت: «من می‌خواهم صادق باشم. یک روز کونته به من پیام داد و گفت که برای فصل آینده نمی‌خواهد روی من حساب کند. پس من باید راهی برای ترک تیم پیدا کنم.»

این واقعیت که کاستا فاش کرد به او گفته شده که او می‌تواند چلسی را ترک کند، ممکن است موضع باشگاه را در تعامل با مشتریانش تضعیف کند. کاستا در صورتی که فروخته شود، حتی می‌‌تواند از باشگاه پاداش وفاداری‌اش را طلب کند چرا که او رسماً از باشگاه نخواسته که او را به تیمی دیگر انتقال دهد و در واقع این باشگاه بوده است که به او گفته به فکر رفتن به تیمی دیگر باشد.

از قرار معلوم کونته پیش از این در پیامی، به جزییات انتظاراتی که از کاستا از نظر تمرینات آمادگی جسمانی در طول تابستان دارد، اشاره کرده و با لحنی که کاستا به این پیام پاسخ داده است ظاهراً باید انتظار ادامه دار بودن این ماجرا که سایه بزرگی روی آینده مهاجم سابق اتلتیکو مادرید انداخته است را داشت. رابطه کونته و کاستا در طول اولین فصل مربیگری سرمربی سابق یوونتوس در فوتبال انگلیس بارها به تنش کشیده شد. اولین بار در اردوی پیش فصل بود زمانی که کاستا ادعا کرد کمر درد او را از ایفای نقشی کامل در برنامه‌های مربی‌اش محروم کرده است.

فاش کردن پیامک مهاجم آبی‌پوش و ضرر چند میلیون پوندی

 پس از آن هم درگیری کاستا با یکی از مربیان بدنساز تیم در روزهای اولیه پس از ابراز تمایل تیم تیانجین کوانجیان به جذب او در ماه ژانویه بر اختلافات میان طرفین دامن زد.

بعد از آن اتفاقات، کاستا از ترکیب اصلی چلسی برای بازی برابر لسترسیتی کنار گذاشته شد. کونته آن موقع ادعا کرد که دلیلش کمردرد دوباره کاستا است و این در حالی بود که او تا پیش از آن تنها بازیکنانی را برای ترکیب اصلی انتخاب می‌کرد که تمرینات‌شان را کامل انجام می‌دادند. کونته نه آن زمان، نه ماه قبل از آن که فیلمی از کاستا منتشر شد که او را در رختکن چلسی در حال نوشیدن مشروبات الکلی نشان می‌داد، ترجیح داد که به صورت علنی از کاستا انتقاد نکند اما در هر دو مورد تأکید کرد که به او اجازه نخواهد داد روی روند پیشروی چلسی به سوی عنوان قهرمانی لیگ برتر تأثیر منفی بگذارد. اکنون اما به نظر می‌رسد که وقت جدایی کاستا و کونته فرا رسیده است.

اتلتیکو مادرید گزینه ارجح او بود که با پابرجا ماندن محرومیتش از سوی دادگاه حکمیت در ورزش این جابه‌جایی را منتفی کرده است.

کاستا گفته است که نمی‌تواند تا ژانویه برای پایان محرومیت تیم سابق صبر کند. حالا از تمایل میلان برای خرید کاستا خبرهایی به گوش می‌رسد. به هر حال اینطور که به نظر می‌رسد چلسی باید خود را برای ضرری هنگفت در فروش مهاجم دردسرسازش آماده کند.

منبع: گاردین

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز