خبرگزاری کار ایران

حمله‌ی 150 میلیون یورویی PSG به هدف رئال مادرید/ پیشنهاد 50 میلیون یورویی چلسی به یوونتوس

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۵۳۳

پاری سن ژرمن پیشنهادی 150 میلیون یورویی به مهاجم موناکو ارائه داده و یوونتوس برای خرید داگلاس کوستا اقدام کرده است.

به گزارش ایلنا، Marca مهمترین اخبار نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا را حول محور سه بازیکن، داگلاس کوستا و دیه‌گو کاستا و کیلیان ام‌باپه، می‌داند و برخی خبرهای کوتاه مهم را نیز در این بین با ذکر منبع برمی‌شمارد که پایین‌تر به دنبال می‌آید.

Tuttosport فاش کرده که یوونتوس و بایرن در حال مذاکره‌اند تا داگلاس کوستا به تورین منتقل شود. بیانکونری 30 میلیون یورو برای خرید کوستا کنار گذاشته است.

- میلان نمی‌تواند مانع انتقال دیه‌گو کاستا به اتلتیکو مادرید شود. Sunday Express ادعا کرده که بالا بردن رقم پیشنهاد موثر نخواهد بود.

- روزنامه‌ی فرانسوی L'Equipe ادعا کرده که پاری سن ژرمن حاضر است برای خریدن کیلیان ام‌باپه 150 میلیون یورو هزینه کند، چیزی نزدیک به دو برابر رقم قرارداد گرت بیل.

- چلسی حاضر است برای انتقال الکس ساندرو، دفاع چپ یوونتوس، 50 میلیون یورو هزینه کند. این را Gazzetta dello Sport گفته است.

Sky Sports هم مدعی شده که منچستر یونایتد رقم پیشنهادی خود برای جذب ایوان پریسیچ را بالا برده و آن را به 50 میلیون یورو رسانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز